تور روسیه ارزان: لاوروف و امیرعبداللهیان امروز در مسکو ملاقات می نمایند

به گزارش دیتاپد، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که وزرای خارجه روسیه و جمهوری اسلامی ایران امروز در مورد ارتقای پروژه های مالی در مسکو ملاقات و گفت وگو می نمایند.

تور روسیه ارزان: لاوروف و امیرعبداللهیان امروز در مسکو ملاقات می نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) اظهار داشت که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز با حسین امیرعبداللهیان که به همراه سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در مسکو حضور دارد، درباره ارتقای پروژه های مالی ملاقات و گفت وگو می نماید.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس، زاخارووا در جمع خبرنگاران در مورد ملاقات لاوروف و امیرعبداللهیان شرح داد: رئیس دستگاه سیاست خارجی روسیه سرگئی لاوروف با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بعنوان بخشی از اولین ملاقات ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به روسیه در مسکو حضور دارد، ملاقات خواهد نمود.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی وزارت خارجه روسیه بعلاوه اظهار داشت که وزرای خارجه روسیه و ایران در صدد هستند در مورد ارتقای پروژه ها در حوزه مالی با یکدیگر گفت وگو نمایند.

رئیسی ظهر روز گذشته (چهارشنبه) به دعوت رسمی همتای روس خود و در راستای توسعه تعاملات مالی، سیاسی و فرهنگی وارد مسکو شد.

حضور و سخنرانی در نشست عمومی مجلس دوما، ملاقات با ایرانیان مقیم روسیه و نشست هم اندیشی با فعالان مالی روس، از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به روسیه است.

پیش از این لاوروف ضمن مهم ارزیابی کردن سفر رئیسی به روسیه تصریح نموده بود: این یک ملاقات مهم است و باید ارتباطات در عالی ترین سطح ادامه پیدا کند. البته اخیراً این ارتباطات تحت تأثیر کووید-19 قرار گرفته اند. رؤسای جمهور دو کشور تلفنی صحبت داشته اند، اما ملاقات حضوری سازنده تر خواهد بود. اهمیت این ملاقات در لزوم تطبیق یادداشت ها درخصوص تمام مسائل و دستورکارها به ویژه با توجه به تغییر ریاست دولت ایران است و باید تضمین تداوم تبادلات مالی و دیگر حوزه ها را تحلیل کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2138

به "تور روسیه ارزان: لاوروف و امیرعبداللهیان امروز در مسکو ملاقات می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: لاوروف و امیرعبداللهیان امروز در مسکو ملاقات می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید