تور روسیه: روسیه خواهان خویشتن داری طرفین در شبه جزیره کره شد

به گزارش دیتاپد، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه و سخنگوی کرملین در تفسیر پرتاب موشک به وسیله کره شمالی و کره جنوبی، از هر دو طرف خواستند خویشتن داری نشان داده و از هر اقدامی که منجر به تشدید تنش در منطقه گردد، خودداری نمایند.

تور روسیه: روسیه خواهان خویشتن داری طرفین در شبه جزیره کره شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه در تفسیری که در سایت رسمی این وزارت خانه منتشر شده، بیان کرد که مقامات مسکو از همه طرفین در منطقه شبه جزیره کره می خواهد تا خویشتن داری بیشتری نشان داده و آمادگی خود برای مصاحبه را اعلام نمایند.

زاخارووا تأکید کرد که راه های سیاسی-دیپلماتیک برای حل مسائل در این منطقه جایگزین عاقلانه دیگری ندارند. وی یادآور شد: روسیه از تمامی شرکای خود می خواهد تا خویشتن داری داشته باشند و در عمل آمادگی خود برای از سر گیری مذاکرات بر اساس توافقات بدست آمده قبلی و انجام مسئولیت های برعهده گرفته را مورد تأیید قرار دهند.

به گفته وی، طرف روسی همچنان به کوشش خود برای تحقق نقشه راه روسیه و چین برای حل و فصل مسائل در شبه جزیره کره ادامه خواهد داد.

در همین رابطه، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه هم در تفسیر پرتاب موشک از سوی کره شمالی و کره جنوبی تأکید کرد که این کشور از هر دو طرف می خواهد تا از هر اقدامی در جهت وخامت اوضاع در منطقه خودداری نمایند.

پسکوف در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیکی جغرافیایی شبه جزیره کره به روسیه، مقامات سیاسی و نظامی ما فرایند اوضاع در این منطقه را با دقت زیاد زیر نظر دارند. ما بطور مرسوم از همه طرفین انتظار داریم از هر گونه اقدامی که باعث تشدید وخامت اوضاع در این منطقه گردد، خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1949

به "تور روسیه: روسیه خواهان خویشتن داری طرفین در شبه جزیره کره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: روسیه خواهان خویشتن داری طرفین در شبه جزیره کره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید