تور استرالیا ارزان: به نظر بنیان گذار مایکروسافت، استرالیا برترین عملکرد را برای مقابله با کرونا داشته است

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران به نقل از CNBC بیل گیتس، می گوید: اگر هر کشوری کاری که استرالیا انجام داد را در دستور کار قرار دهد، دنیا می تواند از همه گیری بعدی جلوگیری کند.

تور استرالیا ارزان: به نظر بنیان گذار مایکروسافت، استرالیا برترین عملکرد را برای مقابله با کرونا داشته است

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

بنیانگذار مایکروسافت این روزها به عنوان یک نیکوکار بهداشتی نام برده می گردد. او که میلیارد ها دلار را به تحقیقات واکسن اختصاص داده است، در کنفرانس امنیتی سالانه مونیخ، گفته است: احتمالاً ما یک بیماری همه گیر نو خواهیم داشت که باید برای کاهش شیوع آن سیاست های بسیار سخت گیرانه تری اعمال کنیم. کشور ها باید این سیاست ها را برای یک دوره زمانی پایدار حفظ نمایند، حتی به طور بالقوه در برابر فشار عمومی.

گیتس عملکرد استرالیا در مقابل کرونا را به عنوان استاندارد طلایی نام برده است.

استرالیا این هفته مرز های بین المللی خود را برای اولین بار از مارس 2020 بازگشایی کرد. در طول این همه گیری، شهروندان و مسافران بین المللی ملزم به قرنطینه در هتل هایی شدند که به وسیله پلیس و اعضای ارتش محافظت می شوند. استان های استرالیا حتی به صورت دوره ای مرز های مربوطه خود را قفل می کردند.

بیشتر بخوانید: تغییرات قوانین سفر به کانادا در دوران کرونا

هزاران استرالیایی به این قرنطینه ها اعتراض کردند، اما به نظر می رسد این اقدامات موثر بوده است. بر اساس آمارها از ابتدای همه گیری تنها 20 نفر از هر 100 هزار استرالیایی بر اثر کووید جان خود را از دست دادند. این رقم در مقایسه با 283 فوتی در هر 100 هزار آمریکایی بسیار کمتر به نظر می آید.

طبق داده های دانشگاه جان هاپکینز، 81 درصد از جمعیت این کشور کاملاً علیه کرونا واکسینه شده اند.

البته دلایلی هم وجود دارد که باور کنیم طرح استرالیا در جا های دیگر کمتر پیروز بوده است. جمعیت نزدیک به 26 میلیون نفری آن نسبتاً کوچک است و جزیره ای بدون هیچ گونه مرز زمینی است، اما گیتس می گوید: آنها تشخیص ها را تنظیم کردند، سیاست های قرنطینه را اجرا کردند و نرخ مرگ و میر آنها متفاوت از کشور های ثروتمند است و همه توانایی انجام این کار را داشتند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2159

به "تور استرالیا ارزان: به نظر بنیان گذار مایکروسافت، استرالیا برترین عملکرد را برای مقابله با کرونا داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: به نظر بنیان گذار مایکروسافت، استرالیا برترین عملکرد را برای مقابله با کرونا داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید