محدودیت های نو برای سفر به کانادا

به گزارش دیتاپد، دولت کانادا محدودیت های جدیدی برای سفر خار جی ها به کانادا اعمال نموده است. آقای جاستین ترودو نخست وزیر کانادا پس از هفته ها فشار از جانب استان های کانادا انتها تصمیم به تشدید محدودیت های کرونایی گرفته است.

محدودیت های نو برای سفر به کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

Air Canada، WestJet، Sunwing و Air Transat از 31 ژانویه پروازهای خود را به مناطقی نظیر کاراییب لغو نموده اند. این لغو پروازها تا 30 آوریل ادامه خواهد داشت. ترودو مدیریت این ایرلاینرها را در همکاری با دولت فدرال ستوده است.

از هفته آینده پروازهای خارجی تنها می توانند در ونکوور، کلگری، مونترال و تورنتو فرود بیایند. مسافران خارجی که به وسیله هوایی به کانادا سفر می نمایند می بایست در بدو ورود به فرودگاه کانادا تست PCR بدهند و می بایست به هزینه خود در هتلی که دولت فدرال تعیین می نماید تا سه روز اقامت نمایند و منتظر نتیجه تست PCR خوذ بمانند. آقای ترودو گفته است که هزینه تقریبی این تست برای مسافران 2000 دلار کانادا تمام می گردد.

اگر نتیجه تست منفی بود مسافر می بایست پس از ورود به کانادا تا سقف 14 روز خود را در خانه قرنطینه کند (سه روز که در هتل مانده است به اضافه یازده روز دیگر در خانه). افرادی که نتیجه تستشان مثبت است می بایست در مکانی که دولت کانادا تعیین می نماید بمانند.

ترودو بعلاوه افزوده است که تمام مسافرانی که به وسیله مرز زمینی از آمریکا وارد کانادا می شوند می بایست در بدو ورود تست کرونا بدهند و نتیجه تست آنها باید منفی باشد.

اخیرا با شیوع و خیز مجدد کرونا در سراسر کانادا مسافران خارجی به ویژه آنهایی که از بریتانیا، آفریقای جنوبی و برزیل می آیند موجبات نگرانی کانادایی ها را فراهم آورده اند. محدودیت های کرونایی نو برای به حداقل رساندن سفر به کانادا و حفاظت از سلامت کانادایی ها به ویژه در تعطیلات بهاری پیش رو اعمال شده است.

در هفته های اخیر آقای ترودو از کانادایی ها خواسته تا هر سفر غیرضروری خود را لغو نمایند. او بعلاوه بیان نموده که دولت تدابیر ویژه دیگری نظیر انجام تست سریع کرونا در فرودگاه ها بر روی مسافرانی که از سفر باز می گردند و نیز قرنطینه اجباری نظارت شده در هتل های تعیین به خرج خود مسافر اتخاذ نموده است.

لازم به ذکر است سفر به کانادا از آمریکا و سایر کشورها از ماه مارس سال گذشته محدود شده است و این محدودیت ها ماهانه تمدید می گردد. محدودیت های کنونی سفرهای خارجی و سفرهای غیرضروری حداقل تا 21 فوریه 2021 به قوت خود باقی خواهند ماند.

البته شایان ذکر است که بعضی افراد از این محدودیت ها معاف هستند: شهروندان کانادا، دارندگان اقامت دائم کانادا، بعضی کارگران خارجی موقت، بعضی دانشجویان خارجی، بستگان درجه یک کانادایی ها و دیگران.

کانادا بعلاوه تمام مسافران بالای پنج سال را ملزم به انجام تست PCR می نماید؛ این تست باید 72 ساعت قبل از پرواز به کانادا انجام گردد و نتیجه آن منفی باشد. علاوه بر این مسافرانی که به کانادا می آیند باید خود را تا 14 روز قرنطینه نمایند. پلن قرنطینه باید قبل از ورود به کانادا تعیین شده باشد تا معلوم باشد که قرنطینه در کجا و چگونه انجام خواهد شد. مسافران کانادا همچین باید از اپلیکیشن ArriveCAN برای ارسال اطلاعات خود به ماموران مرزی کانادا استفاده نمایند.

آمار بستری و ابتلا به کرونا در بعضی از استان های کانادا رو به کاهش است. جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی تایید نموده است که کانادا علیرغم اقدامات اتحادیه اروپا برای جلوگیری از صادرات واکسن به خارج و تاخیراتی که در فراوری واکسن به وجود آمده همچنان به واردات واکسن ادامه خواهد داد.

او تاکید نموده است که دولت کانادا دارد به هدف خود که همانا واکسینه شدن تمام افراد داخل کانادا تا ماه سپتامبر است نزدیک می گردد. ترودو بعلاوه خاطرنشان نموده است که تحقیقات نشان می دهند که تنها 2 درصد موارد کرونا در کانادا مرتبط با مسافرانی است که از خارج بر می گردند و این حاکی از تاثیربخشی محدودیت های سفر به کاناداست.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2118

به "محدودیت های نو برای سفر به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های نو برای سفر به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید