کنترل سلامت 274 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، بیش از 274 هزار تن در ورودی های استان پایش شدند.

کنترل سلامت 274 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی

محمد رحیم شهریاری، امروز شنبه 16 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی بهترین گزینه برای مقابله با کرونا ویروس است، اظهار کرد: علی رغم کوشش مسئولان تا به امروز افراد زیادی در استان گرفتار این ویروس شده اند که تنها همکاری مردم می تواند سیر مبتلایان را نزولی کند.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به اقدامات هلال احمر در راستای مبارزه با این ویروس اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تیم های هلال احمر در راستای پایش مسافران در ورودی های 10 شهرستان استان مستقر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: از 13 اسفند 98 تا به امروز 274 هزار و 628 نفر توسط این تیم ها پایش و سطح سلامت آن ها کنترل شده است.

شهریاری اظهار کرد: تا به امروز 77 نفر مشکوک به کرونا ویروس در فرایند پایش مسافران شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح 1628 نفر روز از داوطلبان هلال احمر استان در این طرح همکاری داشته اند، اضافه کرد: بدون شک اقدامات این افراد با شناسایی افراد مشکوک، در راستای جلوگیری از این ویروس نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس، اعلام کرد: از ابتدای این طرح تا به امروز بیش از 389 هزار نفر آموزش های همگانی و هشدارهای لازم را فرا گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواهان توجه هر چه بیشتر مردم به توصیه های بهداشتی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی شد و گفت: تنها مساعدت مردم می تواند زنجیره انتقال کرونا را در استان و کشور قطع کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1059

به "کنترل سلامت 274 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل سلامت 274 هزار نفر در ورودی های خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید