برای برگزاری جشن عروسی به کدام کشورها سفر کنیم

به گزارش دیتاپد، مراسم ازدواج یکی از مهمترین لحظات زندگی شماست بنابراین ما در این مقاله به معرفی تعدادی از نقاط مناسب برای عروسی در جهان پرداخته‌ایم.

برای برگزاری جشن عروسی به کدام کشورها سفر کنیم

زوج‌های علاقه‌مند زیادی در دنیا هستند خواستار برگزاری مراسم ازدواج در جزایر یونان را دارند. یونان دارای بیش از 6000 جزیره بوده که همه آنها برای برگزاری مراسم ازدواج مناسب هستند. این جزایر با صخره های بلند و استوار و سواحلی زیبا و رویایی این گزینه را در تور یونان پیش پای شما خواهند گذاشت. 

کشور قبرس در شرق مدیترانه قرار دارد که در این جزیره، تقریبا همه‌ی سال، درخشش خورشید طلایی را می توان مشاهده نمود، زبان انگلیسی در این کشور بسیار رایج بوده، بنابراین نگران این موضوع نباشید که مردم قبرس با زبان انگیسی غریبه باشند.

در جزیره زیبای کاراییب هزاران جزیره با کیلومترها ساحل با شنهای طلایی به چشم می‌خورد. ازدواج در کاراییب نه تنها برای شما خوشایند خواهد بود، بلکه به مهمانان شما هم خوش خواهد گذشت. با استفاده از قایق و صرف شام در سواحل خیره کننده لذت ببرند.

یشتر زوج ها تایلند را برای مراسم عروسی انتخاب می‌کنند. در این میان پوکت و ساموئی جز بهترین مقاصد سفر هستند اما جزایر کوچکتر از اینها هم طرفداران خاص خود را دارند. سفر به تایلند مقرون‌به‌صرفه است و شما می‌توانید لااقل 50 مهمان به مراسم ازدواج خود دعوت کنید.

آفریقای جنوبی نیز محلی مناسب برای برگزاری مراسم ازدواج است که حتی می‌توان آن را بهتر از جزایر کاراییب دانست. این کشور محلی فوق‌العاده برای برگزاری ماه عسل نیز می‌باشد.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 692

به "برای برگزاری جشن عروسی به کدام کشورها سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای برگزاری جشن عروسی به کدام کشورها سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید