نکاتی در مورد سفر به بانکوک

به گزارش دیتاپد، بانکوک یکی از برترین شهرهای کشور تایلند از دید گردشگران برای سفر است. در این مقاله نکات مهمی را در مورد سفر به این شهر گردآوری کرده‌ایم که با اطلاع از آن‌ها می‌توانید یک سفر مطمئن را تجربه کنید.

نکاتی در مورد سفر به بانکوک

در شهر در ماه آگوست باران زیادی می‌بارد و در ماه اکتبر نیز به بیشترین مقدار خود خواهد رسید. پس از ماه آگوست تا اکتبر فصل مناسبی برای سفر به تور بانکوک به شمار نمی‌رود. بهترین زمان برای همراهی با تور تایلند از فوریه تا می است.

فاصله هوایی شهر تهران با بانکوک 7 ساعت است و ساعت این شهر با تهران 3:30 دقیقه جلوتر است.

لندی ها بسیار مهمان نواز هستند اما در عین حال فاصله طبقاتی برای آنها خیلی مهم می‌باشد. معابد تایلند برای مردمان این کشور حائز اهمیت و حرمت هستند پس به هنگام ورود به این اماکن لباس مناسب و پوشیده به تن داشته باشید و با کفش وارد نشوید.

آب لوله کشی در کشور تایلند آشامیدنی نیست به همین دلیل روزانه دو بطری آب در اتاق شما قرار می‌دهند که هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت.

یکی از بهترین کارهایی که باید در تور بانکوک کشور تایلند انجام دهید به همراه داشتن کارت هتلی می‌باشد که در آن اقامت دارید. بانکوک پایتخت کشور تایلند و شهر بزرگی است. با همراه داشتن کارت هتل خود به راحتی می توانید هتلی را که در آن اقامت می کنید، پیدا نمایید.

در هنگام گردش در شهر ممکن است مورد سوال پلیس محلی یا ماموران امنیتی قرار بگیرید که این امر فقط به منظور تامین امنیت می باشد پس برای جلوگیری از سرقت گذرنامه و مشکلات جدی  پس از آن همراه داشتن یک کپی از گذرنامه و صفحه ممهور به مهر ورودی تایلند ضروری است.

کی از مشکلاتی که معمولا در سفر به بانکوک به وجود می اید نبود تور لیدر کافی برای بازدید از مکان های تفریحی این شهر در کشور تایلند است. پیشنهاد ما به شما استفاده از TAXI TOUR است.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 756

به "نکاتی در مورد سفر به بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "نکاتی در مورد سفر به بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی در مورد سفر به بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید