مطهری: ترابی بهترین بازیکن سال 98 بود

به گزارش دیتاپد، ناصر قراگزلو،حمید مطهری هرچقدر در دوران بازی شانس نداشت و خیلی زود مجبور شد مستطیل سبز را ترک کند، در دوران مربیگری خوش اقبال بوده و ثابت نموده توانایی های فراوانی دارد. او حالا عضو مهمی از کادرفنی پرسپولیس است و همراه با یحیی گل محمدی از مشهد به تهران آمد تا تیم صدرنشین پرسپولیس را همچنان در اوج نگه دارد. مطهری در اولین گفت وگویش در سال جدید، مثل همواره بسیار آرام و متین به سوالات ما پاسخ داد.

مطهری: ترابی بهترین بازیکن سال 98 بود

سال 98 به لحاظ ورزشی و شخصی برای شما چگونه سپری شد؟

- سال 98 به لحاظ ورزشی برای من سال خوبی بود. پیشنهاد یحیی گل محمدی برای حضور در تیم شهرخودرو به من رسید و من این سعادت را پیدا کردم که در کنار بارگاه و حرم مقدس امام رضا (ع) در تیم شهرخودرو فعالیت داشته باشم. فضای خیلی خوبی در مشهد برایم به وجود آمد و پس از آن به اتفاق آقا یحیی فرصتی پیش آمد که به تیم محبوبم پرسپولیس بپیوندم و در این تیم هم به اتفاق سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان شرایط خوبی را برای تیم و طرفداران رقم بزنیم. در این تیم نتایج خوب ما ادامه پیدا کرد تا اینکه مشکل کرونا به وجود آمد و تمرینات و مسابقات تعطیل شد. من هم مانند بقیه مردم کشورم آرزو دارم که این بیماری از کشور ما و تمامی کشورهای دنیا برود تا ما بتوانیم به خوبی و دوباره قدرتمند تمرینات و فصل پر قدرتمان را ادامه و به سرانجام برسانیم.

با توجه به مشکل کرونا که تمامی باشگاه ها و تیم ها را به تعطیلی کشانده چگونه برای تیم تان برنامه ریزی نموده اید؟

- متأسفانه ویروس کرونا زندگی تمامی مردم را تحت تأثیر خودش قرارداده است. تمرینات تیم های ورزشی هم متأثر از ویروس کرونا تعطیل شد و ما برنامه ریزی برای بازیکنانمان انجام دادیم اما با این وجود به این امر واقفیم که تمرینات شخصی نمی تواند جایگزین خوبی برای تمرینات گروهی باشد با این وجود بازیکنانمان تمام کوشش شان را انجام می دهند تا آمادگی شان را به بهترین شکل ممکن حفظ نمایند و ما کادر فنی هم جدا از ورزش و حفظ آمادگی بدنی سعی می کنیم فیلم بازی های قبلی مان را ببینیم و جدا از آن با خواندن کتاب های فوتبالی و ورزشی شرایط مان را به لحاظ فوتبالی در شرایط خوبی نگه داریم.

بهترین بازیکن پرسپولیس در سال 98 چه کسی بوده؟

- تمام بازیکنان ما در این فصل عالی بودند و حتی بازیکنان جوانمان مانند روستایی، عبدی، برزگر و حسین پور در این فصل در کنار باتجربه ها عالی کار نموده اند و درخشیده اند بنابراین من تیم پرسپولیس را بهترین می دانم. جدا از اینکه در تیم های دیگر هم بازیکنانی مانند اکبر صادقی و مهدی رحمتی و در تیم استقلال هم بازیکنی مانند وریا غفوری واقعاً خوب و مؤثر بازی کرد.

در یکی از برنامه های تلویزیونی شجاع و سروش بحثی در مورد پلی استیشن و بازی بازیکنان مختلف و حتی بحث برپایی مسابقات پلی استیشنی را مطرح کردند. در این رابطه شما کدام بازیکن را در بازی پلی استیشن بهترین می دانید ؟

- من خیلی در این خصوص دقت نکردم و پیگیر بازی پلی استیشن و بازی های دیگر کامپیوتری نبودم اما از آنجا که در پیکان هم حضور داشتم خیلی تعریف بازی پلی استیشن پیغام نیازمند دروازه بان فعلی سپاهان را شنیدم و از چالشی که برخی از بازیکنان برای برپایی مسابقات پلی استیشن راه انداختند واقعاً بی خبرم.

بهترین و پراستمرارترین بازیکن ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا از نظرتان چه بازیکنی است؟

- بازیکنان مختلفی می توانستند در این لیست حضور داشته باشند اما در این بین سید جلال حسینی به دلیل استمرار و درخشش چندین ساله در لیگ قهرمانان آسیا می تواند به عنوان بهترین بازیکن ادوار مختلف و حتی یک اسطوره مطرح گردد. بازیکنی که هر بار در آسیا حضور داشته بهترین درخشش را داشته است. خودم در رأی گیری شرکت کردم و به سید جلال به عنوان یک اسطوره و بازیکن تمام نشدنی رأی دادم؛ بازیکنی که در رقابت های آسیا هم مانند رقابت های باشگاهی درخشیده و بیشترین استمرار را داشته است.

در مورد بیرانوند که نامش جزو پنج کاندیدای بهترین بازیکن قاره کهن در جام دنیای مطرح شده چه نظری دارید؟

- بیرانوند در پرسپولیس و تیم ملی در چند سال اخیر بهترین نمایش ها را داشته و درخشیده است بنابراین حق اوست که در جمع بهترین های آسیا باشد چون همه فوتبال دوستان و مردم دنیا دیدند که او در تیم ملی ایران هم مانند تیم باشگاهی اش بهترین نمایش ها را ارائه داده و درخشیده است.

بهترین تیم و بهترین بازیکن لیگ فصل قبل از نظرتان چه تیم و بازیکنی بوده اند؟

- به نظرم پرسپولیس و شهرخودرو به دلیل سبک بازی شان و ارائه بهترین نمایش ها برترین بودند. در زمینه بازیکن هم بازیکنان خوبی در لیگ مان داشتیم. در تیم ما هم همه بازیکنانمان خوب بوده اند اما از آنجا که مهدی ترابی در چند بازی به قولی نتیجه را برای تیم درآورد بهترین بود و سید جلال که همواره و هرگاه که به میدان رفت نمایش های خوبی داشت و به عنوان کاپیتان عالی ایفای نقش کرد. به نظرم او جزو تأثیرگذارترین بازیکنان بود.

در مورد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس و حضور نفرات جدید در هیأت مدیره چه صحبتی دارید؟

- همواره اعتقاد دارم مدیریت در باشگاه های عظیم باید از ثبات لازم برخوردار باشد. مدیر قبلی در پرسپولیس کوششش را انجام داد و من به سهم خودم از زحمات شان تشکر می کنم. کادر فنی کار خودش را انجام می دهد و در امور مدیریتی دخالتی نمی نماید چون تغییرات صورت گرفته در سطح وزارت ورزش و سطوح بالای مدیریتی بود و در حیطه کادر فنی نیست که در رابطه با مدیریت و تغییراتش اظهار نظر کند اما امیدوارم هر کسی که به عنوان مدیر فعالیت می نماید در کارش پیروز باشد و بیشترین کوشش را برای پیروزیت تیم عظیم پرسپولیس انجام دهد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1061

به "مطهری: ترابی بهترین بازیکن سال 98 بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: ترابی بهترین بازیکن سال 98 بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید