مرور کارنامه تهیه کننده فقید تلویزیون ، همکاری با لطیفی، جوان و مقدم

به گزارش دیتاپد، مجید اوجی که شامگاه آدینه 17 آبان در 58 سالگی از جهان رفت، تا آخرین روزهای پیش از مرگ هم فعالیت می کرد و سریال مناسبتی مرضیه یادگار آخر او در قاب تلویزیون بود.

مرور کارنامه تهیه کننده فقید تلویزیون ، همکاری با لطیفی، جوان و مقدم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، آخرین فعالیت زنده یاد اوجی در مقام تهیه کننده مجموعه تلویزیونی مرضیه بود که ماه محرم سال جاری به کارگردانی همسرش فلورا سام از شبکه دو روی آنتن رفت. او یکی دو سال اخیر را با دردهای ناشی از ابتلا به بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد و انتها تسلیم این بیماری مهلک شد.

  • مجید اوجی تهیه کننده باسابقه تلویزیون و همسر فلورا سام درگذشت

اوجی در کارنامه خود فراوری بعضی از سریال های مهم و پربیننده تلویزیون را ثبت نموده که از آن جمله می توان به سفر سبز و همسایه ها هر دو به کارگردانی محمدحسین لطیقی، توطئه فامیلی و نشانی هر دو ساخته رامبد جوان، به سوی افتخار به کارگردانی سیروس مقدم، باغ سرهنگ و ما فرشته نیستیم و بی قرار به کارگردانی فلورا سام، تا رهایی ساخته حسین تبریزی، تعطیلات رویایی به کارگردانی علیرضا امینی و... اشاره نمود.

فلورا سام سال ها بازیگر ثابت سریال های همسرش بود و در سال های اخیر زنده یاد اوجی به تهیه کننده ثابت سریال هایی تبدیل شد که سام روی جایگاه کارگردانی آنها می نشست. نخستین فعالیت حرفه ای آن مرحوم تهیه کنندگی سریال حکایت نامه در سال 68 به کارگردانی حمید لبخنده و قاسم شاکری بود.

مرحوم اوجی در عرصه تهیه کنندگی سینما هم فعال بود و سال گذشته فیلم سینمایی قرارمون پارک شهر را به کارگردانی سام تهیه کرد که البته در اکران عمومی توفیقی نیافت و چندان دیده نشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 571

به "مرور کارنامه تهیه کننده فقید تلویزیون ، همکاری با لطیفی، جوان و مقدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرور کارنامه تهیه کننده فقید تلویزیون ، همکاری با لطیفی، جوان و مقدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید