فیلم ، شرایط ساکنان عظیم ترین باغ وحش ایران در دوران کرونا

به گزارش دیتاپد، این روزهای کرونایی چه بر سر این حیوانات آمده است؟ کدامشان خشنود از تبعات کرونا هستند و کدامشان دلگیر از این شرایط؟

فیلم ، شرایط ساکنان عظیم ترین باغ وحش ایران در دوران کرونا

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران - حمیدرضا بوجاریان: باغ وحش ارم برای خودش نمونه های بی نظیری از حیوانات را گرد هم آورده است. جمع شدن 107 گونه جانوری در قالب گروه های پستاندار، پرندگان و خزندگان. بعضی از حیوانات مانند فیل را فقط می توان در این باغ وحش دید. فیل هایی که از راه دوری به ایران آمده اند. بعضی دیگر هم که نسلشان در کشور منقرض شده در این باغ وحش هستند. مثل شیر ایرانی که خیلی دورتر از شیرهای آفریقایی در قفسی جدا در حال گذران زندگی است و از کشوری دیگر به زادگاهش ایران آورده شده است. اما این روزهای کرونایی چه بر سر این حیوانات آورده است؟ کدامشان مسرور از تبعات کرونا هستند و کدامشان دلگیر از این شرایط؟ کسی چه می داند شاید بسیاری از حیوانات در دل آرزو می نمایند ایام کرونا به سر نرسید و اوضاع همینطوری بماند که هست. برای اینکه بدانیم قفس نشینان این روزهای باغ وحش، چه حال و هوایی دارند به باغ وحش ارم تهران رفته ایم. باغ وحشی که خیلی وقت است کسی از آن یاد نمی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1054

به "فیلم ، شرایط ساکنان عظیم ترین باغ وحش ایران در دوران کرونا" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم ، شرایط ساکنان عظیم ترین باغ وحش ایران در دوران کرونا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، شرایط ساکنان عظیم ترین باغ وحش ایران در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید