فیلم لحظه واکنش یزدانی به مقایسه او با نقی معمولی

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران : واکنش امیرمحمد یزدانی، کشتی گیر جوان کشورمان به نحوه شکستش در مسابقات جهانی کشتی و مقایسه او با نقی معمولی را ببینید.

فیلم لحظه واکنش یزدانی به مقایسه او با نقی معمولی

رضا یزدانی کشتی گیر اهل ایران است. پلنگ جویبار لقب رضا یزدانی است. در یک برنامه زنده رضا یزدانی به عنوان مهمان دعوت شد. وقتی مجری ازاو درباره کلیپی که برایش در قالب نقی معمولی در سریال مرکز ساختند سوال کرد که چه واکنشی داشت؟ رضا یزدانی بیان نمود که ناراحت نشد و هرکاری که مردم را شاد کند او را هم شاد خواهد نمود. البته در ادامه مشخص شد که دوستان رضا یزدانی این کلیپ را ساخته اند و او به شوخی گفت : حالا دارم برایشان!

رضا یزدانی در مسابقات دنیای کشتی 2011 استانبول در وزن 96 کیلوگرم توانست مدال طلا را کسب کند. او بعلاوه توانست در مسابقات دنیای 2013 بوداپست با پیروزی بر گازیموف کشتی گیر آذربایجانی دومین مدال طلای خود را در مسابقات قهرمانی دنیا کسب کند.

ورود به کشتی رضا یزدانی

یزدانی به خاطر علاقه شدید پدرش به ورزش کشتی، این ورزش را انتخاب نمود و از سال 1375، وقتی که یازده ساله بود استارت تمرینات کشتی را زد. نخستین مربی رضا یزدانی، حاج محمود اسماعیل پور بوده است. یزدانی در سال 1383 به عضویت تیم ملی کشتی ایران عایدی.

رضا یزدانی در مسابقات آسیایی، دنیای و المپیک

یزدانی در وزن 84 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات المپیک پکن شرکت کرد. وی در مسابقات سال2006 گوانگ ژو چین به مقام سومی دنیا رسید. بعلاوه در مسابقات سال 2007 باکو آذربایجان نیز برنز گرفت.

رضا یزدانی در مسابقات قهرمانی آسیا 2010

یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در سال 2010 با پیروزی بر کشتی گیر قزاقستانی مدال طلای آسیا را کسب نمود.

رضا یزدانی در مسابقات المپیک 2012 لندن

رضا یزدانی در مسابقات کشتی المپیک 2012 لندن با وجود مصدومیت تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت. در مرحله نیمه نهایی با این که کادر فنی تیم ملی به علت احساس ناراحتی در ناحیه پا از او خواستند انصراف دهد، قبئل نکرد و به کشتی ادامه داد. اما در اواخر وقت اول با تشدید مصدومیت دیگر قادر به مسابقه دادن نبود و از ادامه مسابقه بازماند. رضا یزدانی در پی مصدومیت، قادر به راه رفتن نبود و با جایگاه چرخدار سالن مسابقات را ترک کرد. ، یزدانی بعلاوه در سال 2013 از سوی فدراسیون دنیای کشتی (فیلا) به عنوان برترین کشتی گیر سال در وزن 96 کیلوگرم آزاد دنیا انتخاب شد. یزدانی بعلاوه در سال 2014 نیز به عنوان کشتی گیر سال در وزن 97 کیلوگرم شد.

منبع : خبرآنلاین

منبع: رکنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2055

به "فیلم لحظه واکنش یزدانی به مقایسه او با نقی معمولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لحظه واکنش یزدانی به مقایسه او با نقی معمولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید