صنعتگران یزدی فارغ التحصیلان بیکار بومی را جذب نمایند

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/یزد استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های مالی و صادراتی این استان، گفت: بیکاری 30 درصد از نیروهای بومی در استان یزد توجیه نداشته و صنعتگران باید نسبت به بکارگیری فارغ التحصیلان بومی اقدام نمایند.

صنعتگران یزدی فارغ التحصیلان بیکار بومی را جذب نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

محمدعلی طالبی شامگاه امروز 26 دیماه در مراسم تجلیل از صادر نمایندگان برتر استان که با حضور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برگزار گردید، با اشاره به ظرفیت های صادراتی استان یزد، اظهار کرد: به نظر می رسد ظرفیت استان بیش از آن چیزی است که امروز فعال شده و می توانیم با استفاده از همه ظرفیت های استانی و کشوری یک جهش جدی در اقتصاد و صادرات استان به وجود بیاوریم.

وی تشکیل کارگروه ویژه توسعه ارتباطات با کشورهای اوراسیا را ظرفیت خوبی برای پیشبرد برنامه ها در حوزه صادرات استان یزد دانست و اضافه نمود: صادر نمایندگان یزدی باید با برنامه ریزی سریع در حوزه اوراسیا فعال و از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نمایند.

استاندار یزد تنوع بازار را از جمله ویژگی های یزد در حوزه صادرات دانست و بیان نمود: حمایت از صادرات نقش مهمی در توسعه مالی کشور ایفا می نماید.

طالبی با اشاره به مسائل پیش روی فراوری نمایندگان، توضیح داد: مسائل راستا صادرات برای فراوری نمایندگان باید با ورود حاکمیت هموار گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بالا بودن آمار بیکاری در استان یزد، گفت: طبق برآوردهای اجرا شده حدود 30 درصد اشتغال استان یزد در اختیار نیروهای غیربومی است.

استاندار یزد بیکار بودن نیروی های بومی را چالش جدی دانست و با بیان این که بیکاری بومی ها توجیه ندارد، تأکید کرد: صنعتگران و فراوری نمایندگان باید در کنار راهبردهای توسعه ای بحث بکارگیری نیروها به ویژه فارغ التحصیلان بومی را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 838

به "صنعتگران یزدی فارغ التحصیلان بیکار بومی را جذب نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعتگران یزدی فارغ التحصیلان بیکار بومی را جذب نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید