صدور مجوز برای فعالیت 2 خانه مسافر در بدره ایلام

به گزارش دیتاپد، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام از صدور مجوز فعالیت دو خانه مسافر در شهرستان بدره اطلاع داد.

صدور مجوز برای فعالیت 2 خانه مسافر در بدره ایلام

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز 27 مردادماه 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: کارت صدور مجوز بهره برداری از خانه ها با هدف ارتقای امنیت گردشگران و ساماندهی و نظارت بهتر بر این واحدها انجام می گردد و کمیته هماهنگی خانه مسافر با هدف برنامه ریزی بهینه و رسیدگی به شکایات و تخلفات احتمالی تشکیل شده است.

او اضافه نمود: با توجه به ضرورت ساماندهی خانه مسافرها، صدور مجوز با ضوابط دنبال می گردد و انتظار می رود مالکان خانه مسافرها نیز مطابق ضوابط نسبت به فعالیت و پذیرش مسافر اقدام نمایند.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام توضیح داد: مسافران و گردشگران نیز برای امنیت بیشتر و دریافت خدمات مطلوب تر از خانه های دارای مجوز از اداره کل استان برای اقامت استفاده نمایند و در صورت مشاهده تخلفات احتمالی، شکایات خود را برای آنالیز و پیگیری به حوزه گردشگری استان اطلاع دهند.

او گفت: با توجه به اینکه توسعه صنعت گردشگری امری لازم است، این مجوز برای مالکان خانه هایی که علاقه مند به فعالیت در بخش گردشگری هستند، صادر می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1275

به "صدور مجوز برای فعالیت 2 خانه مسافر در بدره ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز برای فعالیت 2 خانه مسافر در بدره ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید