نرخ مصوب لاستیک قیمت تایر را کاهش داد ، مردم لاستیک دولتی را آگهی می نمایند!

به گزارش دیتاپد، قیمت های انواع تایر در بازار شدت به نرخ مصوب لاستیک نزدیک شده است. عضو اتحادیه لاستیک و روغن تهران با اشاره به این که کارخانه ها فراوری خود را بر تایرهای پر مصرف معطوف نموده اند، گفت: شاهد روند کاهشی قیمت ها هستیم و قیمت ها به شدت به نرخ های مصوب لاستیک نزدیک شده است.

نرخ مصوب لاستیک قیمت تایر را کاهش داد ، مردم لاستیک دولتی را آگهی می نمایند!
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - رضا عباس آبادی دانشور با اشاره به این که کارخانه ها فراوری خود را بر تایرهای پر مصرف معطوف نموده اند، گفت: روند کاهشی قیمت ها پیش رو خواهد بود. کارخانه ها اهتمام خود را بر سایزهای مورد تقاضای مردم خاصه خودروهایی با رینگ13 معطوف نموده اند.

وی اضافه نمود: در این صورت قطعا التهاب بازار کاهش می یابد. قطعاً لاستیک مورد احتیاج مردم به وسیله اعضای صنف لاستیک با قیمت مصوب توزیع می گردد و به دست مصرف نماینده نهایی می رسد و همین باعث شده که شاهد روند کاهشی قیمت ها باشیم و در بازه لاستیک های رینگ قیمت ها به شدت به نرخ مصوب نزدیک شده است.

عباس آبادی دانشور ادامه داد: قیمت ها برای رینگ 14 نیز به همین شکل است. تقریبا بازار مصرف نماینده به بازار نرخ مصوب نزدیک شده است. فقط رینگ 13 مانده که کارخانه ها فراوریات خود را برای این رینگ نیز افزایش داده اند. عرضه بیشتر جوابگوی تقاضای مردم هست و جای نگرانی وجود ندارد. چون لاستیک به وفور وجود دارد و به قیمت مصوب بسیار نزدیک خواهد شد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

نائب رئیس اول اتحادیه لاستیک و روغن تهران درباره ثبت نام به وسیله فراورینماینده ها و ارائه لاستیک با نرخ مصوب به مردم گفت: کسانی که در سایت ها ثبت نام کردند به یک روش توزیع ورود یافتند که به مسیر توزیع صحیح تایر یاری کرد. روش دیگر سنتی و بهینه است که مردم تایر خود را در واحدهای صنفی تحویل می گیرند و راستی آزمایی نیز صورت می گیرد.

از این رو مسیر دیگر که کسی تایر خود را تحویل می گرفت و شاید در واحد صنفی دیگر نیز تحویل بگیرد و بازارچه های موازی ایجاد گردد، از بین رفته است. مردم در سایت های دیوار و شیپور تایر را با قیمت های دیگر به فروش می رساندند و قیمت ها مورد کنترل نبود.

وی با بیان این که محل تعویض و خدمات لاستیک پنچرگیری هاست، گفت: واحدهایی نیز هستند که جواز کامل پنچرگیری و لاستیک فروشی را دارند. حتی ممکن است تعویض روغنی نیز داشته باشند.

عباس آبادی دانشور اظهار داشت: در حال حاضر با پر مصرفی تایر رو به رو هستیم. فروش نیز فصلی است خاصه در تابستان و شب عید که مسافرت ها رجحان می گیرد و در فصل کشاورزی نیز لاستیک های خاص کشاورزی پر مصرف خواهد شد. اتحادیه همیشه ناظر و حامی اعضا بوده است و شرایط مالی و بازار گاهی این مسائل را در تلاطم می اندازد.

وی راه درمان را نیز فراوری سایز های پر مصرف خواند. او توضیح داد: اگر این رویه ادامه یابد کارخانه ها فراوریات خود را به موقع به دست نماینده ها خواهند رساند. اعضای ما نیز با قیمت مصوب لاستیک را توزیع می نمایند.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

وزیر صمت: تاکسی برقی از همین هفته به شهرهای بزرگ وارد می گردد

شرکت توسعه پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری را بست ؛ واکنش شدید فدراسیون

محصولات هوندا در راه ایران / کدام خودروهای هوندا به ایران می آیند؟

منبع: بیت ران
انتشار: 4 آذر 1402 بروزرسانی: 4 آذر 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2453

به "نرخ مصوب لاستیک قیمت تایر را کاهش داد ، مردم لاستیک دولتی را آگهی می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ مصوب لاستیک قیمت تایر را کاهش داد ، مردم لاستیک دولتی را آگهی می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید