سی ان ان: ارزش سهام در آمریکا افزایش یافت

به گزارش دیتاپد، تهران (پانا) - شبکه خبری سی ان ان روز پنجشنبه در گزارشی از افزایش ارزش سهام در آمریکا، هم زمان با شمارش آرای پنجاه ونهمین دور انتخابات ریاست جمهوری این کشور اطلاع داد.

سی ان ان: ارزش سهام در آمریکا افزایش یافت

به گزارش ایرنا از سی ان ان، سرمایه گذاران در آمریکا امیدوارند که جو بایدن (نامزد حزب دمکرات) در حالی وارد کاخ سفید گردد که جمهوری خواستار نیز کنترل مجلس سنا را در دست داشته باشند. از نگاه آن ها، این ترکیب باعث پیشبرد سیاست های معتدل تری خواهد شد که منجر به یک توافق اثربخش و محرک اما افزایش محدود مالیات ها گردد.

بر اساس این گزارش شاخص هر سه سهام اصلی نیویورک امروز پنجشنبه افزایش یافت. این گزارش حاکیست که ارزش سهام داوجونز 1.3 درصد معادل 360 واحد رشد و دو سهام اس اندپی و نصدق نیز به ترتیب 1.6 و 1.9 درصد بالا رفت.

هرچند تاخیر در اعلام نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری پیش از شروع رای گیری یک کابوس به نظر می رسید اما آنالیز آمارها نشان می دهد که ارزش سهام در تمام روزهای هفته جاری رقابتی بوده تا جایی که شاخص دو سهام نصدق و اس آندپی بهترین عملکرد را نسبت به ماه آوریل ثبت نموده اند.

همچنین امروز بعضی اخبار و گزارش رسانه های بین المللی حاکی از سقوط ارزش دلار در بازارهای جهانی و تقویت ارزهایی چون یوآن چین بود.

پنجاه و نهمین دور انتخابات میان دو نامزد حزب جمهوری خواه و دمکرات آمریکا سه شنبه برگزار گردید و شمارش آراء در این کشور همچنان ادامه دارد.

تازه ترین آمار رسمی منتشر شده نشان می دهد، جو بایدن با 264 رای الکترال در برابر 214 رای الکترال دونالد ترامپ، پیش است و به گزارش رسانه های آمریکایی فاکس نیوز و سی.ان.ان در آستانه ورود به کاخ سفید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1458

به "سی ان ان: ارزش سهام در آمریکا افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: ارزش سهام در آمریکا افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید