سه سامانه تخصصی تعاون رونمایی شد، عرضه توانمندی های تعاونی ها

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، صبح امروز با حضور حمید کلانتری معاون امور تعاون وزیر تعاون توانمندی های تعاونی های تولیدی و خدماتی، در رسته های مختلف به معرض نمایش گذاشته شد.

سه سامانه تخصصی تعاون رونمایی شد، عرضه توانمندی های تعاونی ها

همچنین در حاشیه افتتاح نمایشگاه، از سه سامانه تخصصی مشوق ها و حمایت ها، صادرات و واردات تعاونی ها و رسیدگی به شکایت اعضای تعاونی ها به طور همزمان رونمایی شد.

پیش بینی گردیده است با بهره برداری از سامانه های مذکور سیمای بخش تعاون تغییراتی جدی را تجربه کند. سامانه مشوق ها و حمایت ها تمامی فرصت های قانونی برای بخش تعاون را در خود جای می دهد.

در عین حال سامانه واردات و صادران نیز همان گونه که از نامش پیداست ، وضعیت این حوزه در بخش تعاون را رصد می نماید . سامانه رسیدگی به شکایت اعضای تعاونی ها نیز امکان اعلام و رسیدگی به شکایات را تسهیل می نماید.

گفتنی است تعاونی های فعال در بخش فرش و صنایع دستی حاضر در این نمایشگاه از امروز تا روز چهاردهم شهریور امکان فروش کالا به مراجعه کنندگان را نیز دارا هستند.

سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی براساس قانون اساسی باید 25 درصد باشد که اکنون 6 درصد اعلام گردیده و انتظار می رود در سرانجام برنامه ششم توسعه (1400- 1396) به رقم 15 درصد برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 30

به "سه سامانه تخصصی تعاون رونمایی شد، عرضه توانمندی های تعاونی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه سامانه تخصصی تعاون رونمایی شد، عرضه توانمندی های تعاونی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید