راهنمایی برای سفر به چیانگ مای

به گزارش دیتاپد، چیانگ مای یکی از زیباترین شهرهای تور تایلند برای بازدید می‌باشد. در چیانگ مای می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید، که بسیار زیبا و پر از دیدنی هستند.

راهنمایی برای سفر به چیانگ مای

سالانه حدود دو میلیون و 500 هزار نفر گدشگر تور تایلند از نقاط مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند. در قلب چیانگ مای شهر قدیمی قرار دارد و جذابیت تاریخی به آن می بخشد. در این شهر گردشگران می توانند با دوچرخه، موتورهای سه چرخه به نام توک‌توک یا پای پیاده به گردش و بازدید از جاهای مختلف بپردازند.

معبد سوآن داک (Wat Suan Dok) در تور تایلند

معبد سوآن داک یکی از زیباترین معابد شهر چیانگ مای است. این معبد بسیار قدیمی است و معماری خاص خود را دارد. دسترسی به آن نیز آسان است. سوآن داک در خیابان سوتپ و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر چیانگ مای در تور تایلند قرار گرفته است.

معبد پهارا سینگ (Wat Phra Singh) در تور تایلند

معبد پهارا سینگ نیز یکی از معابد پربازدید شهر چیانگ مای است. این معبد در بخش قدیمی شهر چیانگ مای و در نزدیکی دیوارهای باستانی قرار دارد. معماری ساختمان این معبد مشابه ساختمان های مناطق شمال تایلند است و در حال حاضر یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند می‌باشد.

معبد Wat Pah Pong در تور تایلند

معبد «پَه پونگ» در شهر چیانگ مای نشان دهنده معماری چند فرهنگ مختلف همچون چین، برمه و تور تایلند است. این معبد در واقع صومعه بودایی است که با معماری زیبایش خیلی ها را به سمت خود جذب می کند. جذاب ترین جاذبه معماری آن را نیز می توان ورودی های باشکوه آن دانست. گردشگران با عبور از این دروازه های بزرگ، وارد سالنی می شوند که کاهنان در آنجا به عبادت و نماگزاری مشغول هستند.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 708

به "راهنمایی برای سفر به چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایی برای سفر به چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید