راهنمای سفر به یونان

به گزارش دیتاپد، یونان یکی از زیباترین کشورهای قاره اروپا است که هزینه سفر کمتری نسبت دیگر شهرهای کشور تایلند دارد. در این مقاله شما را با بهترین شهرهای که می‌توانید در یک سفر 7 روزه از آنها بازدید نمایید، آشنا خواهیم کرد.

راهنمای سفر به یونان

قرنتس، موکنای و اپیداروس 

زمانی که در تور یونان به بازدید منطقه پلوپونز یونان می‌روید، باید با به بازدید جاذبه‌های دیگر همچون شهر قرنتس، (Corinth) بروید که یک شهر ویرانه می‌باشد که دیدنیهایی مانند سالن اپرای رومی و معبد آپولو دارد. در موکنای Mycenae ‌می‌توانید مکانهای تاریخی با قدمت 4000 ساله را مشاهده نمایید و سری هم به موزه باستان شناسی موکنای بروید. در روستای ساحلی اپیداروس (Epidaurus) می‌توانید نمایشی در تئاتر باستانی اپیداروس مشاهده نمایید، که هنوز هم پابرجا می‌باشد. در تور یونان می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

دلفی (Delphi)

در دوران باستان، دلفی (Delphi) یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری دنیا به شمار میرفت.. دلفی یک مکان مرموز و معنوی و محل معجزات خدای آپولو بوده.. امروه میتونین ویرانه های معبد آپولو را مشاهده نمایید و از بین خرابه های صومعه آپولو و صومعه آتنا بگذرید. از آنجایی که دلفی در حومه شهر قرار دارد، یه مکان تفریحی فوق العاده برای مسافران تور یونان می‌باشد.

آتن 

آتن (Athens) بزرگترین فرودگاه های بین المللی کشور رو داره.. از آکروپلیس شروع کنین، یک شهر باستانی که باور نکردنی ترین بناهای تاریخی دنیا رو داره.. در تور پارتنون شرکت کنین و عظمت معبد آتنا نایک رو تحسین کنین. اگه میخواین به این ماجراجویی تاریخی ادامه بدین، سری هم به موزه باستان شناسی ملی بزنین، موزه جدید آکروپلیس یا گالری هنری ملی.. به مرکز شهر برین و در پارک ملی سرسبز و خیره کننده قدم بزنین.. ساعتی رو بین اون گلهای زیبا و مجسمه های یونانی سپری کنین که قدمتوشن به صدها شاید هزاران سال قبل می‌رسد.

المپیا

در 776 سال قبل از میلاد، اولین بازی های المپیک در المپیا (Olympia) برگزار شد. امروزه، المپیا بهشت علاقمندان به ورزش هستش و بضی از ویرانه های باستانی، مکان دقیق اولین بازی های المپیک رو نشون میده.. مشعل المپیک در سراسر المپیا روشن میشه، و نمای بی نظیری در شب و روز به وجود می‌آورد.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 724

به "راهنمای سفر به یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید