تنها کماندار المپیکی ایران با کمان قرضی تمرین می نماید!

به گزارش دیتاپد، میلاد وزیری که برای المپیک توکیو و در بخش ریکرو انفرادی صاحب سهمیه شده است، با اشاره به اعلام آمادگی فدراسیون جهانی برای یاری به ورزشکاران این رشته در کشور های مختلف گفت: فدراسیون جهانی شرایطی را برای ارائه این یاری معین نموده بود که من همه آن ها را داشتم. به همین دلیل فرم لازم را تکمیل و همراه با مستندات لازم ارائه کردم.

تنها کماندار المپیکی ایران با کمان قرضی تمرین می نماید!

او توضیح داد: به واسطه حضور در جام دنیای 2019 هلند و اینکه بالای 18 سال هستم، منعی برای طرحِ درخواست یاری از فدراسیون دنیای نداشتم. البته کاهش درآمد در دوره کرونا هم یکی از موارد مد نظر بود. در واقع فدراسیون دنیای به کماندارانی که درآمدشان کم شده باشد و در صورتیکه دیگر شرایط موردنظر - حضور در جام دنیای 2018 یا 2019 یا مسابقات قهرمانی دنیا و بالای 18 سال بودن - را داشته باشند، یاری خواهد نمود.

این کماندار ریکرو کشورمان در خصوص کاهش درآمد خود در دوره کرونا گفت: قرار بود تا پیش از المپیک توکیو ماهانه 5 میلیون تومان دریافتی داشته باشیم. نیمی از حقوق مصوب (معادل 30 میلیون تومان) توسط وزارت ورزش پرداخت شد. قرار بود نیمی دیگر توسط کمیته ملی المپیک پرداخت گردد، اما تعویق المپیک که به خاطر کرونا انجام شد، باعث تاخیر در این پرداختی شده است. کمیته خاطرنشان نموده که سال آینده حقوق های مصوب را در اختیارمان قرار می دهد.

وزیری تاکید نمود: علاوه بر این به لحاظ تجهیزات و امکانات هم با کمبود هایی روبرو هستیم. من با کمانی تمرین می کنم که برای خودم نیست. پیش از انتخابی المپیک کمان خودم در جریان تمرینات شکست. به همین دلیل کمان یکی از دوستانم را گرفتم و همچنان با این کمان قرضی تمرین کنم که متعلق به 10 سال پیش است.

تنها کماندار المپیکی ایران با یادآوری اینکه 3500 دلار سقف یاری اقتصادی فدراسیون دنیای به ورزشکاران کشور های مختلف است، اظهار داشت: قطعا ورزشکاران خیلی زیادی متقاضی بهره مندی از این یاری شده اند؛ بنابراین هیچ اطمینانی نیست که مثلا منِ میلاد وزیری بتوانم این یاری را بگیرم. به همین دلیل خیلی به آن دل نبسته ام. تکمیل فرم های مربوطه، حکایت سنگ مفت و گنجشک مفت را برایم داشت.

وزیری با تاکید بر اینکه کمبود های تجهیزات کمانداران ایران زیاد است، اظهار داشت: حتی اگر فدراسیون دنیای ما را در فهرست کماندارانی که شامل یاری اقتصادی می شوند، قرار دهد مشخص نیست تا چه حد از مبلغ 3500 دلار مشخص شده به ما اختصاص پیدا کند. بر فرض اینکه 3500 دلار را به طور کامل به من بدهند، آنقدر کم و کسری دارم که این مبلغ در آن گُم می گردد.

به گفته ملی پوش تیروکمان ایران حداکثر تا دو سه ماه آینده برنامه فدراسیون دنیای برای یاری به کماندارن و اینکه این یاری شامل حال چه کسانی می گردد، مشخص خواهد شد.

میلاد وزیری در خاتمه یادآور شد: طی دوره ای که به خاطر کرونا تمام برنامه های تیروکمان منتفی شد، فدراسیون بازسازی و رسیدگی به شرایط خوابگاه آزادی را انجام داد. ساخت ساختمان اداری و در کل کار های زیرساختی طی این مدت مورد توجه فدراسیون بود. از این حیث ممنون دار ریاست فدراسیون و همکارانشان هستم، چون کار ماندگار انجام دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1206

به "تنها کماندار المپیکی ایران با کمان قرضی تمرین می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها کماندار المپیکی ایران با کمان قرضی تمرین می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید