بهره برداری از پروژه های برق رسانی در سپیدان

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، در اولین روز از هفته دولت و با حضور استاندار فارس و مدیر عامل توزیع برق شیراز، بهره برداری از 2 پروژه برق رسانی در شهرستان سپیدان شروع شد.

بهره برداری از پروژه های برق رسانی در سپیدان

استاندار فارس در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های برقرسانی و در مصاحبه با شهروندان روستای سهلگی شهرستان سپیدان با بیان این که وضعیت راه های دسترسی و آبرسانی به این روستا نیز توسط دستگاه های مسئول پیگیری خواهد شد، گفت: روستای سهلکی آخرین روستای بالای 10 خانوار است که در محدوده مسئولیت شرکت توزیع برق شیراز، از نعمت برق برخوردار گردیده است .

اسماعیل تبادار حضور در جمع مردم و دیدار با آنان را موجب افزایش عزم و اهتمام مدیران و کارگزاران دولت دانست و اضافه نمود: هفته دولت فرصت مناسبی برای دیدار مستقیم با مردم مناطق مختلف استان است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز نیز گفت: عملیات اجرایی پروژه برق رسانی به روستای سهلکی ابتدای سال جاری شروع و اکنون آماده بهره برداری گردیده است.

جلال زراعت پیشه گفت: این عملیات شامل احداث چهار هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط، 390 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و دو دستگاه پست هوایی بوده است.

زراعت پیشه اعتبار اجرای این طرح را 756 میلیون تومان اعلام و اضافه نمود: با بهره برداری از آن جمعیت 20 خانواری روستای سهلکی از نعمت برق برخوردار شدند.

مدیرعامل توزیع برق شیراز همچنین گفت: پروژه احداث خط 20 کیلوولت از ایستگاه دالین تا شهرک صنعتی شماره یک و دو سپیدان نیز امروز افتتاح شد.

زراعت پیشه گفت: این پروژه به طول 12 کیلومتر شبکه است که با مشارکت شهرک های صنعتی سپیدان و با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال آماده بهره برداری شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 21

به "بهره برداری از پروژه های برق رسانی در سپیدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پروژه های برق رسانی در سپیدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید