ببر آدم خوار کشته شد

به گزارش دیتاپد، یک تیم نیروی ویژه پلیس بیهار هند روز شنبه یک ببر را که به آدم خوار تبدیل شده بود را کشتند.

ببر آدم خوار کشته شد

به گزارش خبرنگاران، در روند کشتن ببر 200 نفر شرکت کردند که بعضی از آن ها بر پشت فیل ها در این عملیات مشارکت کردند. این حیوان باعث ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان اطراف ذخیره گاه ببر والمیکی در چمپاران در شرق هند شده و دستکم جان 9 نفر را گرفته بود. آخرین قربانی ببر یک زن و بچه اش در روستای بلوا در منطقه گووردان بودند.

پرابهات کومار گوپتا، سرپرست حیات وحش بیهار گفت: این عملیات ویژه تشدید شده در اینجا به سرانجام می رسد، ببری که برای جان انسان ها خطرناک تشخیص داده شده بود، به وسیله نیرو های پلیس بیهار در ساعت 3.15 بعدازظهر کشته شد.

ببر نر سه ساله که آدم خوار چمپاران نیز نامیده می شد، در مزرعه نیشکر به جهان آمد و بیشتر عمر خود را در نزدیکی انسان ها گذراند و دست کم 10 انسان را کشت و در مزرعه نیشکر جان باخت.

گوپتا گفت: ببر بسیار نترس بود، زیرا وقتی که به وسیله تیم های ما، از جمله تیمی از پارک ملی چیتوان نپال، از همه طرف در مزرعه نیشکر محاصره شد، سعی نکرد فرار کند.

وی گفت: بیشتر جرات داشت که با اسلحه با مردان روبرو گردد، حتی در حالی که به وسیله فیل های آموزش دیده و تعداد زیادی از مقامات اداره جنگل، پلیس و بعلاوه بخشداری محاصره شده بود.

از زمان صدور دستور علیه ببر آدم خوار، حدود 500 نفر متشکل از کارمندان جنگل، مقامات پلیس محلی، تیراندازان، ردیاب ها و روستاییان در حال جستجوی منطقه برای شناسایی ببر بودند. بعدازظهر شنبه، ببر مشاهده شد و تیراندازان او را به ضرب گلوله کشتند.

با انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن این ببر، ساکنان روستا های منطقه که وحشت زده بودند، نفس راحتی کشیدند و به جشن و شادمانی پرداختند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2303

به "ببر آدم خوار کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببر آدم خوار کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید