تور هند: برترین هتل های 4 ستاره بمبئی؛ مرکز تجاری هند

به گزارش دیتاپد، اگر قصد سفر به شهر مجذوب کننده و دیدنی بمبئی را دارید و و نمی دانید چه هتلی را برای اقامت انتخاب کنید با ما همراه شوید تا برترین هتل های 4 ستاره بمبئی را به شما معرفی کنیم.

تور هند: برترین هتل های 4 ستاره بمبئی؛ مرکز تجاری هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

هند سرزمین آیین ها و جشن های زیبایی چون هولی است و شهرهای مهم آن پر از جاذبه های مختلف است و تورهای هند همواره از پرطرفدارترین تورها است. بمبئی که شهری مهم در هند است، سالانه میزبان گردشگران بسیاری است و با برترین امکانات از مهمانان خود میزبانی می نماید. از آنجایی که بمبئی بهشت واقعی و مقصد ایده آل برای گردشگران است، بنابراین هتل های بسیاری در آن وجود دارد.

از آنجایی که هند و شهرهای آن همانند بمبئی دارای هتل ها و اقامتگاه های بسیار هستند، در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم در بین هتل های بمبئی، به معرفی هتل های 5 ستاره بمبئی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

  • هتل میرادور (The Mirador)
  • هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza Palm Grove)
  • هتل میریج (Mirage Hotel)
  • هتل بین المللی سوبا (Hotel Suba International)
  • هتل فور پوینت شرایتون بمبئی (Four Points by Sheraton Navi Mumbai)
  • هتل هوس بمبئی (Mumbai House)
  • هتل اویو تون هوس اینترنشنال ایرپورت (OYO Townhouse 016 International Airport)
  • هتل تریبو سلکت متروپلیس بمبئی (Treebo Select Metropolis Mumbai)

هتل میرادور (The Mirador)

هتل میرادور هتلی 4 ستاره و مرتب در شهر بمبئی است که تنها 1 دقیقه با ساحل فاصله دارد. این هتل می تواند تمام نیازهای شما را برای انتخاب هتلی مناسب برآورده کند و سفری با قیمت مناسب را در کنار امکانات خوب و عالی فراهم کند.

اتاق هتل دارای دکوری با رنگ تیره است و با تضادی که روکش تخت ها و بالشت ها دارد هارمونی جالبی را ایجاد نموده است. اتاق ها بسیار راحت هستند و تمام امکاناتی که برای اقامت مهمانان ضروری است فراهم شده است. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی تمیز با لوازم بهداشتی هستند که هر روزه شارژ می گردد.

شما می توانید غذاهای بین المللی و محلی را در رستوران هتل نوش جان کنید و بار هتل با نوشیدنی های تازه و فوق العاده که سرو می نماید خستگی را از تن شما بیرون می نماید.

اگر دوست دارید که در مدت زمانی که در هتل هستید بیشتر به استراحت بپردازید، هتل امکانات ماساژ را برای شما در نظر گرفته است و می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 19.1 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 2.1 کیلومتر، تا فونیکس مارکت سیتی 4،4 کیلومتر، تا غارهای کانهری 11.8کیلومتر و تا ساحل جوهو 3،5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 131 / B, New Link Road, Chakala, Andheri East, Maharashtra, 400099 Mumbai, India
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 106 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، ماساژ، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اسنک بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza Palm Grove)

هتل رامادا پلازا هتلی مدرن و چهار ستاره است و تمام مظاهر لوکس بودن را به نمایش گذاشته و امکانات فوق العاده ای را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این هتل یکی از برترین گزینه ها در سفر شما به شهر بمبئی خواهد بود. از این هتل تنها با 2 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و هر سلیقه ای را راضی نگه می دارند؛ اغلب اتاق ها با رنگ زرشگی یا با رنگ یشمی دکور شده اند و استایل خاصی را به اتاق ها بخشیده اند. از اتاق های آرام خود می توانید منظره فوق العاده از دریا را نظاره کنید؛ البته اتاق ها دارای تراس هستند و می توانید به تراس اتاق خود بروید و در کنار نوشیدن قهوه یا نوشیدنی خنک، از این منظره فوق العاده لذت ببرید. همه اتاق های هتل مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامی مدرن و شیک با لوازم بهداشتی هستند.

هتل گزینه های متنوعی برای وعده های غذایی مهمانان خود دارد. شما می توانید غذاهای اروپایی، ایتالیایی و هندی را در کافه هتل با منویی مهیج و مجذوب نماینده میل کنید. غذاهای آسیایی نیز در رستوران هتل با تنوع بسیار برای شما سرو خواهد شد. نباید فراموش کنید که از نوشیدنی هایی که به شما پیشنهاد می گردد استقبال کنید؛ قطعا طعم غذا را برای شما دلچسب تر می نماید.

این هتل به سرگرمی مهمانان خود نیز توجه بسیاری دارد. شما می توانید به اتاق بخار بروید و در فضای آرام آن استراحت کنید یا از خدمات ماساژ بهره مند شوید. اگر دوست دارید هیجان بیشتری را تجربه کنید و در فضایی سرسبز و زیبا لحظات خاصی را سپری کنید، استخر هتل فوق العاده خواهد بود.

اگر برای سفرهای کاری به این شهر سفر کردید، هتل دارای اتاق جلسه است و می تواند گزینه خوبی برای برگزاری سمینارها و جلسات شما باشد. هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 4.9 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 17.6 کیلومتر، تا فونیکس مارکت سیتی 6،6 کیلومتر، تا باغ های معلق 16 کیلومتر و تا ساحل جوهو 0،4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Juhu Tara Road, Juhu Beach, Juhu, 400049 Mumbai, India
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 115 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، امکانات باربیکیو، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مربی شخصی، اتاق بخار، جکوزی، دوچرخه سواری، شبکه تلویزیونی بچه ها، امکانات وی آی پی، کرایه خودرو، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اسنک بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل میریج (Mirage Hotel)

هتل میریج یکی از اقامتگاه های معروف در بمبئی است که با توجه به نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی و دسترسی راحت به مرکز شهر از محبوبیت خوبی میان گردشگران برخوردار است. فضای بیرونی این هتل و طراحی زیبایی که دارد نیز مناسب برای قدم زدن است.

اتاق های هتل با کفپوش چوبی و با رنگ های گرم دکور شده اند و محیطی سرشار از آرامش را برای مهمانان خود فراهم نموده است. پنجره های اتاق، بزرگ هستند و علاوه بر اینکه نور کافی را به اتاق ها می رسانند، شما می توانید از تماشا منظره هتل در تراس اتاق خود لذت ببرید. همه اتاق ها به امکاناتی همانند تهویه، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی و مینی بار مجهز هستند که هر روزه شارژ می گردد.

در رستوران هتل می توانید از خوردن غذاهای بین المللی لذت ببرید و در کافه هتل نیز غذاهای ساده تر را در کنار کیک های متنوع و قهوه خوش طعم سرو می نمایند. اگر دوست دارید نوشیدنی متفاوتی را تست کنید به بار هتل بروید، مطمئنا پیشنهاداتی خوبی به شما خواهد شد.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 4.9 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 19.2 کیلومتر، تا فونیکس مارکت سیتی 3،1 کیلومتر، غارهای کانهری 11.3کیلومتر و تا ساحل جوهو 5،2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Andheri Kurla Raod, Marol Andheri E (Next to The Leela Kempinski), 400059 Mumbai, India
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 38 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، کرایه خودرو، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل بین المللی سوبا (Hotel Suba International)

با انتخاب هتل بین المللی سوبا یک خوشامدگویی گرم و هیجان انگیز را در بمبئی تجربه خواهید کرد. این هتل با کارمندان حرفه ای و خوش برخوردی که دارد از همان بدو ورود با هدایت هایی که به شما می نمایند حس اطمینان را به شما منتقل می نمایند. این هتل می تواند تمام نیازهای شما را برای اقامتی راحت فراهم کند.

در دکور اتاق های هتل از ترکیب رنگ های شاد همانند قرمز و کرم در کنار رنگ های تیره استفاده شده است اما پنجره های بزرگی دارد که می تواند نور کافی را به اتاق ها برساند و محیط را برای شما دلبازتر کند. اتاق ها امکانات لازم را برای مهمانان خود همانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و زیبا را در نظر گرفته اند.

رستوران هتل غذاهای متنوعی را برای مهمانان خود سرو می نماید، اگر دوست دارید که در اتاق خود غذای خود را میل کنید این امکان برای شما فراهم خواهد بود.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 3.7 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 18.5 کیلومتر، تا فونیکس مارکت سیتی 3،1 کیلومتر، غارهای کانهری 12.2کیلومتر، تا باغ های معلق 17.7 کیلومتر و تا ساحل جوهو 3،8 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Plot No 211 Chakala Sahar Road, Andheri East, 400099 Mumbai, India
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 72 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، کرایه خودرو، رستوران، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل فور پوینت شرایتون بمبئی (Four Points by Sheraton Navi Mumbai)

هتل های شرایتون جزو هتل های معروف و زنجیره ای جهان است که هتل فور پوینت شرایتون بمبئی یکی از این هتل ها است. این هتل، هتلی 4 ستاره و مجلل است و می تواند تمام توقعات مهمانان خود را برآورده کند و در کنار لوکس بودن در حد هتل های 5 ستاره به ارائه خدمات بپردازد.

بعد از یک روز طولانی و گردش در میان جاذبه ها می توانید به سراغ اتاق گرم و شیکتان بروید و کمی استراحت کنید. اتاق ها دارای دکوری مدرن هستند و شرایط را برای آرامش بیشتر مهمانان خود فراهم نموده اند. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

صبحانه این هتل را از دست ندهید؛ نان های تازه، نوشیدنی های گرم و سرد و هر چیزی که برای یک صبحانه فوق العاده ضروری است در رستوران هتل در صبح ها پیدا خواهید کرد. غذاهای آسیایی و غذاهای کبابی از غذاهای معروف و پرطرفدار رستوران این هتل است. برای تست نوشیدنی های مختلف و بین المللی به بار هتل بروید و لحظات آرامی را در کنار دوستان خود سپری کنید.

علاقه مندان به ورزش شنا همواره در سفر خود هتلی را انتخاب می نمایند که استخر بزرگ و فوق العاده ای داشته باشد. این هتل استخر بی نظیری دارد و شناکردن در آن مهیج خواهد بود. امکانات اسپا و سونا نیز در این هتل وجود دارد و می تواند خستگی را از تن شما بیرون کند.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 13.7 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 18.5 کیلومتر، تا فونیکس مارکت سیتی 11،9 کیلومتر، غارهای کانهری 18.4کیلومتر و تا ساحل جوهو 18،8 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Plot 39/1, 6 To 15, Sector 30A,Vashi, Vashi, 400701 Navi Mumbai, India
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 150 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، استخر روباز، کرایه خودرو، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل هوس بمبئی (Mumbai House)

هتل هوس بمبئی یکی از هتل های مناسب در سفر به این شهر است که امکانات خوب و اقامت راحتی را برای مهمانان خود فراهم می نماید. این هتل در منطقه ای آرام قرار گرفته است و برای گردشگرانی که دوست دارند در محله ای کم سر و صدا اقامت داشته باشند مناسب است.

اتاق ها با کفپوش چوبی پوشیده شده اند و دکور مدرن و ساده ای دارند. از اتاق های خود می توانید منظره زیبای شهر را نظاره کنید. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.

مهمانان می توانند از صبحانه ای که هر روزه برای مهمانان سرو می گردد میل نمایند و روز خود را با انرژی بیشتری آغاز نمایند. هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 1.7 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 19.4 کیلومتر، تا فونیکس مارکت سیتی 3،9 کیلومتر، غارهای کانهری 11.4کیلومتر و تا ساحل جوهو 4،2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Courtyard Marriott, Behind Divine Child High School, Andheri Kurla Road,Chakala Andheri East, 400093 Mumbai, India
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 35 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، کرایه خودرو، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، امکانات وی آی پی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل اویو تون هوس اینترنشنال ایرپورت (OYO Townhouse 016 International Airport)

هتل اویو تون هوس اینترنشنال ایرپورت همانطور که از نامش پیداست در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است و به همین منظور برای برخی از مسافران که تمایل دارند در نزدیکی فرودگاه باشند انتخاب مناسب و معقولی است.

اتاق های هتل با اینکه دکوری ساده و مدرن دارند اما بسیار دلنشین هستند. رنگ طوسی پرده ها، روتختی ها با رنگ قهوه ای کمر نگ کفپوش ها، اتاق را بسیار مجذوب نماینده نموده است. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی اختصاصی با لوازم بهداشتی و میز کار هستند.

می توانید صبحانه خود را در هتل میل کنید. هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 1.2 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 18.1 کیلومتر، تا فونیکس مارکت سیتی 1،3 کیلومتر، غارهای کانهری 12.4کیلومتر و تا ساحل جوهو 6،4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Hotel Royal Park, Patel Complex, Opposite Johnson and Johnson, Safed Pool, Kurla - Andheri Road, 400072 Mumbai, India
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 25 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل تریبو سلکت متروپلیس بمبئی (Treebo Select Metropolis Mumbai)

هتل تریبو سلکت متروپلیس بمبئی هتلی 4 ستاره و لوکس است و آخرین هتلی است که در این فهرست به شما معرفی می کنیم. این هتل تمام امکانات یک هتل 5 ستاره را برای شما فراهم می نماید و قطعا یک سفر با خاطرات شیرین را در این هتل خواهید داشت. در این هتل نورپردازی های ظریفی چه در داخل آن و چه در خارج از آن تعبیه شده است که این هتل را مجذوب نماینده و درخشان تر نموده است.

اتاق ها بسیار دلباز و شیک هستند و دارای دکوری مدرن اند. اتاق ها با کاغذ دیواری های روشن پوشیده شده اند و پنجره های بزرگ و قدی نور بیشتری به اتاق ها می دهد. امکانات اتاق ها به گونه ای است که مهمانان کمترین کمبودی را نخواهند داشت. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه، تلویزیون و حمامی شیک و زیبا است.

هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی 1.9 کیلومتر، تا پایانه چاتراپاتی شیواجی 18.1 کیلومتر، تا فونیکس مارکت سیتی 3،4 کیلومتر، غارهای کانهری 10.4کیلومتر و تا ساحل جوهو 6 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Marol Maorshi Road, Near Seven Hills Hospital, Andheri East, Mumbai 400059, 400059 Mumbai, India
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 36 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

آنچه ذکر شد، برترین هتل های 4 ستاره بمبئی بود؛ بی شک این شهر دارای هتل های متنوعی است، اما در این مقاله کوشش شد تا هتل هایی معرفی گردد که در نوع خود برترین هستند و از موقعیت بهتری برخوردار هستند. اگر به این شهر رفتید و در هتل های آن اقامت داشتید، تجربیات خود را با ما اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2207

به "تور هند: برترین هتل های 4 ستاره بمبئی؛ مرکز تجاری هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: برترین هتل های 4 ستاره بمبئی؛ مرکز تجاری هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید