لیست نقاط ایران برای یک تور رویایی تابستانی

به گزارش دیتاپد، خبرگزاری خبرنگاران- یکی از بهترین تورهایی که علاقه مندان به گردشگری و بازدید از جاذبه های گردشگری ایران می توانند از آن لذت ببرند، سفر با تور داخلی است. تور داخلی برای شهرهای مختلف توسط آژانس های مسافرتی برگزار می گردد که در طی این سفرهای داخلی میتوان علاوه بر جاذبه های گردشگری با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان آن شهر هم آشنا شد و مهمتر اینکه تورهای داخلی یک مزیت بسیار عظیم نسبت به تورهای خارجی دارد و این است که با هزینه بسیار کمتری برگزار میشوند. خوب با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس موقعیت مناسبی برای ایرانی ها به وجود آمده تا با این تورهای داخلی محبوب و پرطرفدار سفر نمایند و چند روزی را در شرایط عالی و آرامش بخش در یکی از شهرهای ایران سپری نمایند. اما با توجه به این که کشور ایران از لحاظ جغرافیایی در موقعیت گرم و خشکی قرار گرفته است شرایط آب و هوایی در اغلب شهرهای ما در تابستان گرم و حتی در بعضی شهرهای بسیار گرم و مرطوب نیز می گردد؛ در این مطلب قصد داریم تا شما را با لیست نقاط ایران برای یک تور رویایی تابستانی آشنا کنیم تا شما برنامه سفری خودتان را به سمت یکی از این شهرهای جذاب و پرطرفدار در تابستان تنظیم کنید.

لیست نقاط ایران برای یک تور رویایی تابستانی

تور کیش تابستان

با وجود گرمای سوزان هوا در جزیره کیش درست در فصل تابستان، آمار گردشگرانی که تور کیش تابستان را برای سفر انتخاب می کنند، همچنان بالاست. فصل تابستان با توجه به فراغت دانش آموزان و دانشجویان، برای خانواده هایی که دانشجو یا دانش آموز دارند، این فصل فرصت ایده آلی است تا تور مسافرتی کیش را برای یک سفر تابستانی به جنوب کشور انتخاب کنند تا هم از تفریحات آبی و مهیج کیش کلی لذت ببرند و هم در جشنواره های تابستانی کیش گه هوادار هم کم ندارد، شرکت کنند. چون در این فصل دقیقا در بازه زمانی 20 تیر لغایت 8 شهریور جشنواره تابستانی کیش برگزار خواهند شد. موضوعی که حائز اهمیت است این موضوعه که با توجه به شرایط آب و هوای کیش در فصل تابستان، اغلب مسافرین سفر خود به کیش را به فصول خنک تر از سال موکول می کنند، بنابراین در فصل تابستان شما می توانید آرامشی را که در شلوغی شهرها از دست داده اید، دوباره در این منطقه بدست آوردید. همچنین با توجه به اینکه در این بازه زمانی از تنوع پروازهای کیش کاسته میگردد اما حجم پروازهای کیش به میزانی است که حتی با این کاهش، باز هم در طول هفته پروازهایی به مقصد کیش انجام خواهد شد و همین موضوع باعث شده است که قیمت ایرلاین ها در این فصل به شدت کاهش پیدا کند.

بنابراین به دلیل پایین تر بودن قیمت تور کیش تابستان، نسبت به سایر فصول، تور تابستان 1400 کیش می تواند فرصت مناسبی باشد تا با هزینه ای معادل یک تور میان رده، یک تور نسبتا کیفیت بالا را تجربه کنید. خوشبختانه این جزیره از بهترین قطب های گردشگری در جنوب ایران محسوب می گردد که علاوه بر جاذبه های گردشگری و تاریخی، تفریحات هیجان انگیز، به خصوص تفریحات آبی فوق العاده و کمنظیری هم دارد که این تفریحات آبی به خصوص در فصل تابستان یکی پرهوادارترین جاذبه های کیش هستند. که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

شما علاقه مندان می توانید صبح ها به سراغ تفریحات آبی کیش بروید. تقریبا همه تفریحات آبی کیش از غواصی و شاتل سواری و بنانا سواری تا قایق سواری، با آب تنی کردن همراه می باشد. بعد از ورود به اسکله های تفریحی کیش اول از هر چیز وارد سالن هایی می شوید که سیستم های سرمایشی عالی و منحصر به فردی دارد. در این مکان های سرپوشیده آموزش تفریحات را برای شما انجام خواهند داد. برای مثال مسافرانی که به دنبال غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس هستند باید پیش از هر چیز حدود نیم ساعت در این قسمت توسط مربیان شیوه کار را آموزش ببینند و بعد هم به زیر آب بروند. در تفریحاتی مثل شاتل سواری، قایق سواران عمدا طوری در آب ویراژ می دهند که حتما یکی دوبار نزدیک است در آب سقوط کنید و احتمالا کلی خیس هم می شوید اما تجربه ای شگفت انگیز برای شما خواهد شد. در بنانا سواری هم از همان ابتدا پاهایتان درون آب قرار میگیرد و اینکه خلاصه لذت خوشگذرانی در آب های جزیره اجازه نمی دهد، گرمای هوا را احساس کنید. از مهمترین تفریحات آبی جزیره می توان به چتر پاراسل، اسکوتر زیر دریایی، جت اسکی، قایق های بادبانی و بسیاری تفریحات دیگر اشاره کرد که در ساحل ها و اسکله های تفریحی متنوع انجام می گردد.

تور مشهد تابستان

سفر به شهر مقدس مشهد در چند ساله گذشته هواداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند که روز به روز هم میزان سفر به این شهر گردشگری با تهیه انواع تور ارزان مشهد در حال افزایش است. مشهد علاوه بر جنبه زیارتی، مکان های گردشگری و تفریحی بسیار متنوع و جذابی هم دارد. ضمناً مشهد را می توان دومین شهر مذهبی در دنیا نام برد که بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان را در خود جای داده است.

اگر قصد تهیه تور مشهد تابستان را دارید، باید بدانید که در فصل تابستان مشهد بسیار شلوغ و مملو از مسافر است. اما اول هفته ها شرایط مناسب تری برای سفر به مشهد را خواهید داشت؛ زیرا زائرینی که شاغل هستند، بیشتر آخر هفته ها را برای سفر به مشهد انتخاب می کنند. در نتیجه باید انتظار افزایش نرخ تور مشهد در اواخر هفته را داشته باشید و نیز در ادامه همین حالت را در نیمه دوم تابستان هم شاهد هستید، چرا که در نیمه دوم تابستان و به خصوص در شهریور ماه، شهر مشهد و حرم مطهر بسیار شلوغ شده و قیمت تور مشهد نیز با افزایش چشمگیری روبرو میگردد. موضوع بعدی که سوال بیشتر مسافران می باشد، این است که نرخ قیمت تور مشهد تابستان 1400 چگونه معین میگردد؟ خوب در ابتدا باید بدانید که در حالت عادی، اختلاف قیمت تورهای تابستانی با تورهای دیگر ایام سال حدود 2 برابر ارائه می گردد و این اختلاف قیمت فقط به بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت مرتبط نمی گردد و هزینه های خورد و خوراک و تفریح نیز در تابستان کمی رو به افزایش می رود. شما با عضویت در کانال های خبری نامی گشت می توانید از تخفیف های هیجان انگیز تور تابستان مشهد آگاه شوید و شما در این بازه زمانی هم می توانید با هزینه ای مشابه فصل بهار، سفری با کیفیت بسیار بالا را در کنار خانوادتان تجربه کنید.

اگر مسافر تور مسافرتی این مقصد شدید قطعا به دنبال تفریحات عالی و مفرحی هستید که به دنبال آن تفریحات آبی همیشه از جذاب ترین تفریحات گردشگران محسوب می گردد. جالب است بدانید مشهد در زمینه این نوع تفریحات مقصد بسیار فوق العاده ای است و جالب تر این است که بدانید شهر مقدس مشهد مجهزترین شهر خاورمیانه از نظر تعداد پارک های آبی لقب گرفته است. این شهر دارای چهار مجموعه آبی مجهز و عظیم است که انواع رایدهای آرام تا سرعتی و دیگر آیتم های جذاب را در خود جای داده که سراسر هیجان و تجربیات جدید را در اختیارتان قرار می دهد. این پارک ها همیشه از مجموعه های پر بازدید مشهد به حساب می آید. لیست تفریحات و مجموعه های تفریحی مشهد بسیار بلند و طولانی است و شما می توانید با توجه به علاقه خود آن ها را گزینش و در نهایت انتخاب کنید. پارک آبی ایرانیان، پارک ساحلی آفتاب، سرزمین موج های آبی، سرزمین موج های خروشان، پارک ملت و شهر بازی مجهز آن، بوستان جنگلی وکیل آباد، پارک کوهسنگی، باشگاه پینت بال و شهر بازی هپی لند از محبوب ترین مجموعه های تفریحی تابستانی در این شهر هستند.

تور چابهار تابستان

بی شک تور چابهار تابستان اگرچه در نگاه اول، به علت گرما و رطوبت شدید مناطق جنوبی کشورمان در فصل تابستان چندان جذاب به نظر نرسد و استقبال چندانی از آن نگردد، اما آگاهی از شرایط آب و هوایی و هزینه های تور چابهار تابستان 1400 نظر شما و احتمالا تصمیم شما را در انتخاب یک تور تابستانی مناسب و به صرفه عوض کند. در ابتدا کمی از این شهر بگوییم؛ منطقه آزاد چابهار، بندی در نزدیکی مدار راس السرطان میباشد از طرفی نزدیکی بندر چابهار به اقیانوس هند باعث شده تا این بندر در معرض بادهای موسمی شبه قاره هند و جبهه های استوایی قرار بگیرد، با این اوصاف دارای آب و هوای معتدل گرمسیری با رطوبت نسبی بالا می باشد.

از مزیت های این تور مسافرتی چابهار در این فصل می توان به ارزان بودن تورهای مسافرتی اش اشاره کنیم که شما سفری فوق العاده با قیمتی مناسب را تجربه خواهید کرد و مهمتر اینکه در سال جشنواره های زیادی در چابهار برگزار می گردد که یکی از جشنواره های دوست داشتنی و محبوب چابهار، جشنواره مونسون در اوایل تابستان می باشد. این جشنواره که با شروع بادهای موسمی مونسون در سواحل دریای عمان برگزار شده، حدودا 300 شرکت کننده از بومیان و عشایر استان سیستان و بلوچستان داشته که در طول جشنوراه استعدادهای خود را در زمینه های صنایع دستی، پوشاک، محصولات کشاورزی، موسیقی محلی، طبخ غذاهای محلی، در معرض دید گردشگران می گذارند.

خوب اگر اولین بار است که به این مقصد سفر می کنید، پیشنهاد می کنیم که بیش از 3 شب را در آنجا اقامت داشته باشید و از چابهار و جاذبه های طبیعی و زیبای آن لذت ببرید و اما اگر قبلا هم تجربه سفر به چابهار را داشته اید، تور 3 شب و 4 روز چابهار گزینه ای مناسب برای شما می باشد. اگرچه تور مسافرتی چابهار همیشه به عنوان یک تور لوکس در نظر گرفته می گردد، اما هزینه های سفر و قیمت تور چابهار تابستان، مقرون به صرفه تر و مناسب تر از تور چابهار در سایر فصول سال است، بطوریکه با کمی ارفاق می توان قیمت تور چابهار تابستان را مشابه باقی تورهای جنوبی کشور، همچون تور کیش و قشم دانست.

با توجه به اهمیت تجاری و سیاسی بندر چابهار از نظر طبیعت و گردشگری در سالهای اخیر این شهر جذاب و جهانگردی بسیار مورد توجه مسافران و جهانگرد های خارجی قرار گرفته است و هر روز به گردشگران علاقه مند آن افزوده می گردد و همچنین علاقه مندان زیادی را از سراسر ایران به سوی خود جذب می کند. از جمله جاذبه های گردشگری و مهم در تور چابهار می توان به: قلعه پرتغالی ها، کوه های مریخی یا مینیاتوری، موزه محلی چابهار، تالاب صورتی، خلیج گواتر، روستاها و غار تیس، موج افشان، درخت مکرزن و جنگل و درخت حرا اشاره کرد و نیز در این میان دیدن طلوع و غروب خورشید در سواحل خلیج از دیدنی های حیرت انگیز و تکرار نشدنی چابهار بشمار می رود.

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که تور چابهار را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تورهای چابهار تابستان 1400 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در این تورهای تابستانی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت و یا با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در مورد تورهای داخلی تابستان ما با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1824

به "لیست نقاط ایران برای یک تور رویایی تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست نقاط ایران برای یک تور رویایی تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید