ارائه خدمات پزشکی به ساکنان 10 روستای محروم سرخس

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، صادق ناصری صبح شنبه با اعلام این خبر اظهارکرد: دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در 10 روستای محروم سرخس خدمات رایگان فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و غربالگری سلامت ارائه کردند.

ارائه خدمات پزشکی به ساکنان 10 روستای محروم سرخس

وی اضافه نمود:این اردوی جهادی با حضور 120 نفر از دانشجویان دختر و پسر از دوم شهریور به مدت 6 روز برگزار گردید. در این مدت دانشجویان در روستاهای دولت آباد، صدرآباد، قاسم آباد، قلعه قصاب، نوروزآباد، شورقلعه، کلاته مره ای، شلغمی سفلی، شلغمی علیا و صمدآباد در مجموع با جمعیت 820 خانوار حضور یافتند.

مسئول کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد توضیح داد: آموزش تغذیه سالم، آموزش تشخیص زودهنگام و پیشگیری از بیماری های عفونی مانند سل، تب مالت، تب خونریزی دهنده کنگو، سالک، هاری و غربالگری قند و فشار خون، وزن و قد، از جمله خدماتی بود که اهالی این روستاها از آن بهره مند شدند.

ناصری بیان نمود:در این دوره خدمت رسانی 145 نفر از معاینه مامایی، 333 نفر از معاینه پزشک عمومی، 60 نفر از خدمات بینایی سنجی، هزار و 500 نفر از معاینه دندانپزشکی و بیش از 350 نفر از خدمات دندانپزشکی از جمله کشیدن، ترمیم و جرم گیری دندان برخوردار شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 28

به "ارائه خدمات پزشکی به ساکنان 10 روستای محروم سرخس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات پزشکی به ساکنان 10 روستای محروم سرخس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید