تور کانادا: 7 راز موفقیت برای تازه واردان به کانادا

به گزارش دیتاپد، 7 راز موفقیت برای تازه واردان به کانادا

زمانی که صحبت از موفقیت می گردد، هریک از ما برداشت های متفاوتی را ارائه می دهیم. به صورت کلی موفقیت، رسیدن به یک هدف تعیین در زندگی می باشد. این هدف ممکن است کوچک و یا بسیار عظیم باشد، اما عموماً پس از مهاجرت، موفقیت می تواند شامل یافتن کار مناسب، جذب شدن در جامعه کشور مقصد و ارتباط کلامی و عاطفی با جامعه نو، داشتن زندگی همراه با آرامش، برنامه ریزی برای آینده و بسیاری از موارد دیگر باشد.

تور کانادا: 7 راز موفقیت برای تازه واردان به کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این مطلب سعی داریم، به مواردی که منجر به پیروزیت تازه واردان به کانادا می شود، اشاره کنیم:

  • کانادا را در آغوش بکشید

بسیاری از ما با رویای آمدن به کانادا و تصویری که از آن در فکر خود ساخته ایم، وارد این کشور می شویم. بعد از ورود و مستقر شدن، رویاهای خود را به یاد بیاورید و سعی کنید با کوشش فراوان به آرزوهای خود دست یابید. از تمام زیبایی های کانادا لذت ببرید و آن را کشف کنید. بسیاری از افراد پیروز در کانادا می گویند که در این کشور امکان تحقق آرزوهایشان بیشتر فراهم است و البته رسیدن به این اهداف به کوشش و پشتکار شما بستگی دارد.

  • زبان خود را تقویت کنید

نه تنها در کانادا بلکه در هر کشوری دانستن زبان کشور مقصد برای پیروزیت بسیار حائز اهمیت است. فرض کنید شخصی در ایران زندگی می نماید و میخواهد یک مهندس، پزشک یا کاسب پیروز باشد اما زبان فارسی نمی داند. پر واضح است که پیروز نمی شود و یا به زودی ورشکست خواهد شد. کانادا هم از این قاعده مستثنی نیست. دانستن زبان انگلیسی به اسم زبان رسمی کانادا(زبان رسمی استان کبک، فرانسه است)، یکی از رموز پیروزیت به تعداد می رود. مردمی بودن و خوش برخورد بودن و بعلاوه برقرای ارتباط با جامعه تازه و یافتن کار مناسب مستلزم داشتن تسلط کافی در زبان انگلیسی می باشد.

  • مثبت بیاندیشید

استمرار زندگی در جامعه و دنیای تازه، احتیاجمند مثبت اندیشی، صبر و زود ناامید نشدن در زمان برخورد با مسائل و موانعی است که به اسم یک تازه وارد به کانادا ممکن است با آن رو به رو شوید. مهاجرت مسافرت نیست. مهاجرت همچون تولدی دوباره است و شما با انبوهی از مسائل تازه رو به رو خواهید شد. ولی نگران نباشید خیلی از این مسائل زودگذر هستند و شما فقط باید شکیبا و مثبت اندیش باشید.

  • تخصص مورد احتیاج و یا تحصیلات کانادایی کسب کنید

برخلاف تصور بسیاری که معتقد هستند برای پیروزیت در کانادا باید از صفر آغاز کرد، شما باید برای آنچه که قصد انجام آن را دارید انعطاف پذیر باشید، تخصص و دانش خود را مطابق با استانداردهای کانادا رشد دهید و کار مورد علاقه و مناسب با روحیه تان را پیدا کنید. هدف عظیم داشتن، نشانه بلندپروازی نیست. برخلاف تصور بسیاری از افراد که با داشتن انبوهی از مدارک می توانند در یافتن کار مناسب در کانادا، پیروز باشند، داشتن تجربه کافی، تخصص و دانش است که منجر به پیروزیت خواهد شد.

  • از دنباله روی قومی پرهیز کنید

زندگی در کشور تازه همواره اضطراب آور است و همه تمایل دارند تا جامعه نژادی خود را پیدا نمایند و به نوعی برای برطرف دلتنگی به آن پناه ببرند. اما جدا بودن از جامعه کانادا عامل شکست بسیاری از مهاجران می شود. لذا برقرار کردن ارتباط با ملیت ها و نژاد های مختلف در کشور چند ملیتی کانادا، دروازه ای برای رسیدن به پیروزیت های کاری، زندگی و اجتماعی می باشد.

  • در کارهای گروهی و داوطلبانه شرکت کنید

مردم کانادا برای کارهای داوطلبانه و خیریه ای که انجام می شود بسیار ارزش قائل اند و علاوه بر آن کارهای گروهی و داوطلبانه(Volunteer) می تواند جزء سوابق کاری شما محسوب شود.

  • ریسک پذیر باشید

همه مهاجران در عمل، ریسک عظیمی را با ورود و زندگی در دنیای تازه متقبل شده اند. پس برای رسیدن به پیروزیت هایی که همواره در نظر داشته اید، ریسک پذیر باشید.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی هوشمند مؤسسه خبرنگاران را پر کنید و برای رزرو وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1877

به "تور کانادا: 7 راز موفقیت برای تازه واردان به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: 7 راز موفقیت برای تازه واردان به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید