اختتامیه رقابت های زورخانه ای پیشکسوتان کشور در رشت برگزار گردید

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/گیلان مراسم اختتامیه رقابت های زورخانه ای پیشکسوتان کشور با حضور معاون رئیس جمهوری و استاندار گیلان در رشت برگزار گردید.

اختتامیه رقابت های زورخانه ای پیشکسوتان کشور در رشت برگزار گردید

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و ارسلان زارع استاندار گیلان، امشب در مراسم اختتامیه رقابت های زورخانه ای پیشکسوتان کشور که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار گردید، شرکت کردند.

ارسلان زارع استاندار گیلان در این مراسم اظهار کرد: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی نشان از تاریخ کهن ایران زمین دارد که به یقین مروت، جوانمردی و اخلاق را در اذهان جامعه تداعی می نماید.

وی اضافه کرد: به طور حتم جامعه امروز بشری در سراسر دنیا احتیاج به ارتقاء شاخص های اخلاقی، انسانی و کرامت بالای جوانمردی دارد که به دلیل همین ویژگی ها، این ورزش در ایران نیز از صندلی بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگاران؛ در خاتمه مراسم اختتامیه مسابقات ورزش زورخانه ای قهرمانی پیشکسوتان کشور، از سوی مسئولان فدراسیون، شال پهلوانی و لوحی به رسم یادبود به دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان اهداء شد.

این رقابت ها با حضور 420 تن از پهلوانان نامی کشور در قالب 22 استان از روز چهارشنبه یازدهم دی ماه در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت شروع شد.

این رقابت ها در چهار رده سنی برگزار گردیده که تیم گیلان در رده سنی 40 تا 50 سال پیروز به کسب مقام قهرمانی شده و با برگزاری مراسم اختتامیه در رده های سنی 51 تا 60 سال، 61 تا 65 سال و 66 تا 70 سال در رشته تیمی زورخانه ای، مهارت های فردی و میانداری انفرادی این مسابقات به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 788

به "اختتامیه رقابت های زورخانه ای پیشکسوتان کشور در رشت برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه رقابت های زورخانه ای پیشکسوتان کشور در رشت برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید