137 مرکز و مکان عمومی در جنوب سیستان و بلوچستان پلمب شد

به گزارش دیتاپد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: 137 مرکز و مکان عمومی در جنوب سیستان و بلوچستان از ابتدای سال جاری تا کنون به دلیل عدم همکاری در قطع زنجیره ویروس کرونا پلمب شدند.

137 مرکز و مکان عمومی در جنوب سیستان و بلوچستان پلمب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فرهاد دادگر روز آدینه اظهارداشت: در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا از سوی گروه سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی، بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از ابتدای سال جاری تا به امروز 6 هزار و 562 بازدید از فروشگاه های موادغذایی و سه هزار و 72 بازدید از اماکن عمومی جنوب سیستان و بلوچستان انجام دادند.

وی ادامه داد: 385 کیلوگرم انواع موادغذایی از سطح اماکن عمومی جمع آوری، 1453 مرکز تعطیل و 137 مکان عمومی بدلیل عدم همکاری در قطع زنجیره کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان پلمب شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بازرسان بهداشت محیط این دانشگاه در جهت حفظ سلامت شهروندان نظارت مستمر بر سطح مراکز و اماکن عمومی دارند و همچنین با افرادی که به اخطاریه های بهداشتی توجه ننمایند و سلامت مردم را به خطر بیندازند طبق قانون با آنها برخورد می گردد.

وی اعلام کرد: کارشناسان بهداشت بطور شبانه روز در سطح مراکز و اماکن در حال بازدید هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

دادگر اظهارداشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را به وسیله سامانه 190 وزارت بهداشت مطرح تا در اسرع وقت بازرسان بهداشت محیط موارد را پیگیری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1075

به "137 مرکز و مکان عمومی در جنوب سیستان و بلوچستان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "137 مرکز و مکان عمومی در جنوب سیستان و بلوچستان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید