گیتی پسند در ضیافت پنالتی ها قهرمانی را از دست داد، چونبوری گربه سیاه شد

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران: گیتی پسند در فینال مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا مغلوب چونبوری تایلند شد و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات بسنده کرد.

گیتی پسند در ضیافت پنالتی ها قهرمانی را از دست داد، چونبوری گربه سیاه شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در دیدار فینال چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم های گیتی پسند ایران و چونبوری تایلند از ساعت 14:30 در ناگویا ژاپن به مصاف هم رفتند که چونبوری با فزونی 4 بر یک در ضربات پنالتی و 5 بر 2 در مجموع عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.

در دقیقه 5 بازی ضربه کرنر محمد طاهری را حسین طیبی به گل فزونی گیتی پسند تبدیل کرد و شاگردان رضا لک تا 2 دقیقه مانده به خاتمه بازی با این یک گل پیش بودند اما باز هم تاکتیک بازی 5 نفره حریف در دقایق خاتمهی نتیجه داد و سوکارنوت در این زمان گل تساوی چونبوری را وارد دروازه گیتی پسند کرد تا با تساوی یک بر یک 2 تیم در وقت قانونی، بازی به وقت اضافه کشیده گردد.

در وقت اضافه نخست یک توپ بازیکنان چونبوری به تیر دروازه ایران برخورد کرد و در نیمه دوم وقت های اضافه اسماعیل پور، بازیکن گیتی پسند توپ را به تیر دروازه عباسیان دروازه بان ایرانی چونبوری زد. کوشش 2 تیم در وقت اضافه نیز بی نتیجه ماند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده گردد. در ضربات پنالتی محمد طاهری، برای گیتی پسند گلزنی کرد و افشین کاظمی و مهدی جاوید پنالتی خود را از دست دادن، تا در نهایت چونبوری که بازیکنانش هر 4 پنالتی شان را به گل تبدیل کردند، بتواند با شکست دادن مجدد شاگردان رضا لک در فینال قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

براساس این گزارش، چونبوری در مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا نیز پیروز شده بود، تیم گیتی پسند اصفهان را شکست دهد.

در دیدار رده بندی این رقابت ها ناگویا اوشنز میزبان ژاپنی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا توانست با فزونی 6 بر 4 مقابل شن ژن چین صندلی سوم را به خود اختصاص دهد. در این دیدار دانشور بازیکن ایرانی شن ژن 2 گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 389

به "گیتی پسند در ضیافت پنالتی ها قهرمانی را از دست داد، چونبوری گربه سیاه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند در ضیافت پنالتی ها قهرمانی را از دست داد، چونبوری گربه سیاه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید