گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نباتی: تا آخرین لحظه برای حفظ مدال طلای دوره قبل می جنگیم، نباید حریفان خود در مرحله مقدماتی را دست کم بگیریم

به گزارش دیتاپد، سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان تأکید کرد، این تیم در سومین دوره بازی های پاراآسیایی نهایت کوشش خود را برای حفظ مدالی که در دوره گذشته رقابت ها کسب نموده بود، به کار خواهد گرفت.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نباتی: تا آخرین لحظه برای حفظ مدال طلای دوره قبل می جنگیم، نباید حریفان خود در مرحله مقدماتی را دست کم بگیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با قیمت تور بالی در ایام عید همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدی نباتی با اشاره به رشد کشورها در رشته گلبال، حریفان ایران در سومین دوره بازی های آسیایی را بسیار آماده و قدرتمند توصیف کرد و گفت: همین موضوع باعث می گردد که نمایندگان ایران در گلبال هم با تمام قدرت به مصاف حریفان شان بروند.

وی با اشاره به انگیزه بالای گلبالیست های کشورمان اضافه نمود: بچه های ما در آمادگی کامل به سر می برند و امیدوارم با این روحیه بتوانیم مدال طلای این دوره از رقابت ها را برای ایران عزیز به ارمغان بیاوریم.

سرمربی تیم ملی گلبال در خصوص رقبای ایران در این دوره از بازی ها نیز گفت: رقابت ها در دو گروه چهار تیمی A و B برگزار می گردد که در گروه A مسابقات چین، کره جنوبی و تایلند و در گروه B ایران، ژاپن، قطر و عراق به رقابت خواهند پرداخت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در گروه B که ایران در آن واقع شده است، بازی نخست را ساعت 12 روز یکشنبه پانزدهم مهر با ژاپن، مسابقه دوم را روز دوشنبه شانزدهم مهر ماه با قطر و بازی سوم را هفدهم همین ماه با عراق خواهیم داشت. تیم گلبال ایران روز هجدهم استراحت دارد، ضمن اینکه بازی های رده بندی و فینال روز آدینه بیستم مهرماه خواهند بود.

نباتی در ادامه با بیان اینکه تیم های گلبال آسیا، تیم هایی بسیار قدرتمند در دنیا هستند، تاکید نمود: به هیچ عنوان نباید گلبالیست های کره، ژاپن و عراق دست کم بگیریم. قطعاً علاقه مندان به این رشته، در این دوره از بازی ها شاهد مسابقات زیبایی خواهند بود.

سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان تأکید کرد: تیم حاضر در این رقابت ها تمام کوشش خود را برای حفظ سکوی دوره گذشته و کسب مدال طلا خواهد نمود. فرزندان ایران تا آخرین لحظه برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در مصاف با حریفان، خواهد جنگید.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 789

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نباتی: تا آخرین لحظه برای حفظ مدال طلای دوره قبل می جنگیم، نباید حریفان خود در مرحله مقدماتی را دست کم بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نباتی: تا آخرین لحظه برای حفظ مدال طلای دوره قبل می جنگیم، نباید حریفان خود در مرحله مقدماتی را دست کم بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید