کلاهبرداری 400 میلیونی در اراک با وعده پرداخت سود

به گزارش دیتاپد، فردی که با وعده پرداخت سود صادرات و واردات خشکبار 4 میلیارد ریال از 14 نفر در اراک کلاهبرداری نموده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری 400 میلیونی در اراک با وعده پرداخت سود

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، با شروع تحقیقات تخصصی پلیس و با دعوت از شاکیان به این اداره در فرایند اقدامات کارشناسی معین شد که متهم پفراینده با ترفندی متقلبانه و با وعده این که قصد ایجاد شرکتی را برای انجام صادرات و واردات خشکبار را دارد، از تعدادی از شهفرایندان مبالغی دریافت نموده است.

این فرد در ابتدا برای جلب اعتماد مشتریان خود، مبالغی ناچیز را به عنوان سود حاصله از واردات و صادرات به آن ها پرداخت می نموده و پس از دریافت مبالغ بیشتر و دادن چک های بانکی بدون اعتبار از دید آن ها مخفی می شده است.

  • کشف پنج هزار دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال
  • توقیف 22 تن برنج قاچاق در بروجرد

در فرایند رسیدگی به این پفراینده، تعدادی از شهفرایندان علاقمند به سرمایه گذاری در این شرکت صوری، شناسایی شدند و با طرح شکایت از سوی آنان و با هماهنگی اجرا شده با دستگاه قضائی، دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار پلیس آگاهی نهاده شد.

انتها با انجام یک برنامه ریزی عملیاتی و تحقیقات تخصصی، فرد مورد نظر در مخفیگاه خود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

در مراحل بازپرسی های پلیس استان مرکزی، این فرد به 14 فقره کلاهبرداری از شهفرایندان اراکی به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال با وعده پرداخت سود حاصل از شرکت صوری صادرات و واردات خشکبار به آنان، اعتراف کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1318

به "کلاهبرداری 400 میلیونی در اراک با وعده پرداخت سود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 400 میلیونی در اراک با وعده پرداخت سود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید