کارت پروازتان را در خانه صادر کنید!

به گزارش دیتاپد، 4 ساعت قبل از پرواز حتماً در فرودگاه حضور داشته باشید! این جمله ای است که بعد از خرید بلیط های خارجی، برای انجام کارهای قبل از پرواز، مانند دریافت کارت پرواز و سایر کارها، رعایت آن به مسافرین تأکید می گردد. اما معمولاً انجام این پروسه ها برای مسافرین مشکل و زمان بر است و حتی در بیشتر مواقع استرس دیر رسیدن به فرودگاه، به یکی از دغدغه های قبل از پرواز، برای آن ها تبدیل می گردد. اما امروزه به لطف تکنولوژی، در هر کجا که باشید فقط در چند مرحله ساده می توانید کارت پرواز خود را صادر و حتی جایگاه خود را نیز قبل از پرواز انتخاب کنید. این فرآیند در اصطلاح هواپیمایی چک-این آنلاین (Check-in Online) نام دارد. در ادامه مطلب با ما باشید تا با مراحل و کارایی این تکنولوژی جذاب بیشتر آشنا شویم.

کارت پروازتان را در خانه صادر کنید!

جهت دریافت خدمات اجرای زهکشی باغچه پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

معمولاً قبل از پرواز از مسافرین خواسته می گردد 3 یا 4 ساعت قبل از پرواز، جهت دریافت کارت و تحویل بار در فرودگاه حضور داشته باشند. انجام این کار وقت و انرژی زیادی را هدر می دهد. ماندن در صف گیت های طولانی برای بیشتر مسافرین خسته کننده و زمان بر است. بنابراین، امروزه بیشتر ایرلاین ها برای صرفه جویی در زمان و رفاه حال مسافران، سیستم چک-این آنلاین را راه اندازی نموده اند.

چگونه از سیستم چک-این آنلاین استفاده کنیم؟

بیشتر ایرلاین ها سیستم چک-این آنلاین را در سایت خود قرار داده اند. شما باید در ابتدا به سایت ایرلاین مورد نظر رفته و در قسمت چک-این آنلاین، نام و نام خانوادگی و شماره بلیط خود را وارد کنید. سپس بلیط با روز و تاریخ پرواز برای شما نمایش داده می گردد، بعد از چک بلیط و مطمئن شدن از درست بودن اطلاعات، می توانید جایگاه خود را رزرو کنید. در مرحله آخر اطلاعات کارت پروازی شما صادر شده و می توانید آن را پرینت گرفته و یا در موبایل خود ذخیره کنید.

چند نکته مهم

  1. قوانین و شرایط چک-این آنلاین در هواپیمایی های مختلف، متفاوت است. بنابراین قبل از اقدام، تمام ویژگی های آن را آنالیز کنید.
  2. به دلیل اینکه بعضی از فرودگاه ها سیستم چک-این آنلاین ندارند. لطفا، شرایط فرودگاه مبدأ و مقصد را مورد آنالیز قرار دهید.
  3. بعضی از شرکت های هواپیمایی برای سیستم چک-این آنلاین اپلیکیشن دارند و شما می توانید برای راحت تر و سریع تر انجام دادن کار از اپلیکیشن ها بهره ببرید.

مزیت های استفاده از چک-این آنلاین

  1. صرفه جویی در زمان و معطل نشدن در صف گیت های فرودگاه.
  2. امکان انتخاب جایگاه مورد نظر قبل از پرواز.
  3. امکان ذخیره اطلاعات پروازی در موبایل.
منبع: ستاره ونک
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 795

به "کارت پروازتان را در خانه صادر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت پروازتان را در خانه صادر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید