کدام معروف ترین اپلیکیشن ها برای سفر مورد احتیاج شما خواهند بود ؟

به گزارش دیتاپد، اگر تور مسافرتی خود را به صورت شخصی برگزار می کنید و از خدمات تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی در طول سفر استفاده نخواهید کرد، شاید بهتر باشد که با نصب بعضی اپلیکیشن های جامع سفر بر روی گوشی و یا تبلت خود از خدمات گسترده آن ها برای سپری کردن تعطیلاتی بهتر بهره مند شوید. این اپلیکشن ها با تنوع خدمات دسترسی به امکانات و سرویس های مورد احتیاج مسافران را در طول تور مسافرتی ایشان در اختیار آن ها گذاشته و به آن ها برای سپری کردن سفری آسان یاری خواهند کرد . در ادامه با ما در مهمترین اپلیکیشن ها برای سفر همراه باشید. در مقاله معروف ترین اپلیکیشن ها برای سفر با بهترین اپلیکیشن ها برای سفر آشنا می شوید.

کدام معروف ترین اپلیکیشن ها برای سفر مورد احتیاج شما خواهند بود ؟

1) Uber

Uber در بین برترین اپلیکیشن ها برای سفر به عنوان یکی از آژانس های تاکسی رانی انتخاب قابل قبول و مطمئنی برای شما خواهد بود. اگر مایل هستید که در طول سفر از خودرو در مورد حمل و نقل بهره ببرید و تمایلی به اتوبوس و یا وسائل حمل و نقل عمومی برای بازدید از منطقه ها مختلف شهر را ندارید، کرایه کردن اتوموبیل از این آژانس مجازی می تواند برترین انتخاب برای شما محسوب گردد. شما می توانید با دانلود این اپلیکیشن از خدمات گسترده آن در حوزه حمل و نقل برخوردار شوید. از جهت دیگر این اپلیکیشن مورد استفاده حجم عظیمی از گردشگران تورهای مسافرتی در اقصی نقاط جهان است.

2) Air BNB

پوشش دهی این اپلیکیشن فوق العاده در بین مهمترین اپلیکیشن ها برای سفر به صورتی است که در حال حاضر در بیش از 200 کشور به صورت فعال به گردشگران تورهای مسافرتی خدمات رسانی می نماید. با تکیه بر این اپلیکیشن می توانید در نقاط تحت پوشش اپلیکیشن اقامتگاه و هتل هایی ارزان پیدا کنید و بنابر بودجه ای که در نظر دارید از خدمات و سرویس های این هتل های فوق العاده بهره مند شوید. شما بنابر تمایل می توانید به وسیله این اپلیکیشن خانه و یا اتاق کرایه کنید و یا سری به هتل های ستاره دار منطقه بزنید. انتخاب با شماست.

3) Skype

اپلیکیشن اسکایپ در بین معروف ترین اپلیکیشن ها برای سفر از آن دسته اپلیکیشن های ارتباطی لازم است که می بایست در سفر بر روی گوشی گردشگران تورهای مسافرتی نصب شده باشد. با تکیه بر این اپلیکیشن می توانید با صرف کمترین هزینه با مخاطبین خود تماس های صوتی و یا تصویری برقرار کنید و در طول تور مسافرتی خود با دیگران در ارتباط بمانید .تنها لازمه این جریان دسترسی به اینترنت Wi-Fi خواهد بود.

4) Free Wi-Fi Finder

این اپلیکیشن شما را از نزدیک ترین سرویس Wi-Fi رایگان آگاه می سازد به این ترتیب دیگر نگرانی از بابت هزینه شارژ اینترنت سیم کارت خود نخواهید داشت و با تکیه بر سرویس های رایگان می توانید احتیاج های اینترنتی خود را در طول تورهای یک روزه خود رفع کنید.

5) Google Translate

اگر به کشورهای خارجه سفر می کنید و آنچنان که باید و شاید بر روی زبان مردم آن ناحیه مسلط نیستید، نصب این اپلیکیشن برای شما حیاتی خواهد بود. کافی است جمله مد نظر خود را به دستگاه منتقل کنید تا این اپلیکیشن جمله شما را به زبان انتخابی ترجمه کند. نصب این اپلیکیشن برای گردشگران تورهای مسافرتی خارج از کشور ضروری به شمار میرود.

6) Hopper

با تکیه بر این اپلیکیشن از برترین زمان خرید بلیت های هواپیما آگاه خواهید شد. این اپلیکیشن با مقایسه قیمت پروازها به صورت روزانه ارزان قیمت ترین قیمت خرید را به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید بنابر تاریخی که در نظر دارید برای خرید از بلیت هواپیما به این اپلیکیشن رجوع نمائید.

7) Goby

این اپلیکیشن به شما اطلاع می دهد که محل تجمع تورهای مسافرتی در ناحیه کجاست و یا اینکه شما را از نزدیک ترین منطقه ها دیدنی، فستیوال ها و دیگر نقاط سرگرم کننده آگاه می سازد .در این حالت می توانید از تمامی اتفاقات مهیج و سرگرم کننده ای که در اطراف شما در جریان است آگاه شوید و در صورت تمایل از این منطقه ها بازدید کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2343

به "کدام معروف ترین اپلیکیشن ها برای سفر مورد احتیاج شما خواهند بود ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام معروف ترین اپلیکیشن ها برای سفر مورد احتیاج شما خواهند بود ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید