چطور می توانم از خارج ایران برای دوستان و عزیزانم هدیه بفرستم؟

به گزارش دیتاپد، رپرتاژآگهی - تا همین چند سال پپش برای افرادی که در خارج از ایران و سایر کشورها زندگی می نمایند ارسال هدیه به ایران با دشواری هایی همراه بود به جهت آن که از خیلی قبل تر لازم بود هدیه را به صورت پستی ارسال نمایند تا به موقع به دست فرد مورد نظر برسد. اما این برای مواردی بود که شما برای نزدیکان و افراد خانواده هدیه ای را ارسال می کردید که در بین راه دچار آسیب نمی شد. اما اگر تصمیم داشتید برای دوستان و نزدیکان در مناسبت های مختلف مانند ازدواج، فارغ التحصیلی، تولد کودک و.. کیک و گل ارسال کنید، اصلا راهی وجود نداشت. اما در حال حاضر مجموعه ها و استارت اپ هایی هستند که در این حوزه فعالیت می نمایند و برای ارسال هدیه به ایران می توانند به شما یاری نمایند تا بتوانید در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت این کار را انجام دهید. ما در این مطلب به نکاتی درباره انتخاب و سفارش هدیه اشاره خواهیم کرد و در ادامه نیز مجموعه سورپرایزپلازا را به شما معرفی خواهیم کرد که به شما یاری خواهند کرد جهت ارسال گل به ایران و یا خرید و انتخاب هدیه و همچنین ارسال کیک به ایران در مناسب های مختلف راستا را کوتاه نموده و به آسانی این فرایند را انجام دهید.

چطور می توانم از خارج ایران برای دوستان و عزیزانم هدیه بفرستم؟

هنگام انتخاب هدیه چه نکاتی باید در نظر گرفته گردد؟

خرید هدیه عموما کار سختی است به خصوص زمانی که دقیقا نمی دانیم فرد مورد نظر ما چه سلیقه ای دارد و چه هدیه ای بیشتر او را خشنود می نماید. اما این سختی زمانی که شما در نزدیکی فرد مورد نظرتان قرار ندارید و می خواهید این هدیه را از راه دور به دست وی برسانید دو چندان خواهد شد. ما در این بخش به سه نکته مهم خواهیم پرداخت که می تواند در انتخاب و خرید کادو نقش موثری داشته باشد بخصوص زمانی که قصد ارسال هدیه به ایران از خارج کشور را دارید.

  • سن و سال گیرنده کادو

مهمترین نکته در انتخاب و خرید کادو این است که بدانید فرد مقابل چه سنی دارد زیرا طبیعتا هدیه ای که یک جوان را خشنود می نماید ممکن است برای یک فردی که در دوره میانسالی زندگی خود قرار گرفته است چندان جذاب نباشد. این نکته را توجه داشته باشید که تغییر سن و سال می تواند در تغییر سلیقه فرد نقش مهمی داشته باشد و به عنوان مثال آن چه که در جوانی یک فرد مهم و دوست داشتنی بوده ممکن است در سنین بالا دیگر مهم نباشد.

  • توجه به جنسیت دریافت کننده هدیه

اینکه فرد مورد نظر شما مرد است یا زن، نکته مهمی است که توجه به آن خرید هدیه را برای شما ساده تر خواهد نمود. همواره هنگام خرید کادو برای خانم ها دست شما بازتر خواهد بود زیرا دسته محصولات مختلفی را می توان به عنوان هدیه برای خانم ها در نظر گرفت. به عنوان مثال گل و شکلات یکی از هدایایی به شمار می آید که همواره برای خانم ها جذابیت دارد بخصوص اگر در سنین نوجوانی و جوانی باشند، اما این نوع هدیه طبیعتا از جذابیت کمتری برای آقایان برخوردار است و می توانید برای آقایان هدایایی را تهیه کنید که کاربردی تر باشند. همچنین نوع بسته بندی و انتخاب رنگ برای خانم ها باید با دقت و توجه بالاتری صورت گیرد. بنابراین هنگامی که قصد ارسال هدیه به ایران از کشوری دیگر را دارید می توانید با در نظر دریافت این نکته کار انتخاب و خرید هدیه را برای خود ساده تر کنید.

  • در نظر دریافت مناسبت های خاص

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب هدیه، مناسبتی است که شما برای آن اقدام به خرید کادو می کنید. اینکه مناسبت تولد است و یا ازدواج و یا مناسبت هایی مانند هدیه بردن برای عروس در دوران نامزدی و ..است، می تواند به شما یاری کند تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

  • بودجه خود را بسنجید

یکی دیگر از نکات مهمی که در انتخاب و خرید هدیه باید به آن توجه کرد، بودجه ای است که برای آن هدیه در نظر می گیرید. گاهی شما بودجه زیادی را صرف خرید کادویی می کنید که فقط حالت دکوری دارد و ممکن است آن فرد سال ها هم از آن استفاده نکند و در گوشه ای بماند و خاک بخورد، اما گاهی همین بودجه را به خرید هدیه ای اختصاص می دهید که فرد نه تنها از دریافت آن خشنود می گردد بلکه بسیار کاربردی بوده و می تواند همواره از آن استفاده نماید. خرید هدایایی مانند کیف، کتاب، عطر، اتوماتیک و خودنویس نفیس و یا گوشی موبایل و لوازم جانبی آن جزء دسته هدایای پر کاربردی به شمار می آید که اغلب افراد از دریافت آن خشنود خواهند شد.

بهترین پیشنهاد برای ارسال هدیه به ایران از خارج کشور

همان طور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم ارسال هدیه به ایران برای افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند سخت خواهد بود، به خصوص اگر مناسبتی پیش آید که شما از قبل برای آن آمادگی نداشته باشید. همچنین در شرایط فعلی که جهان با بیماری کرونا دست به گریبان است و امکان سفر کردن در مناسبت های خاص وجود ندارد بهترین راه چاره ارسال هدیه به ایران بوده زیرا گاهی برای بعضی مناسبت ها مانند عروسی و یا مراسم سوگواری ایجاب می نماید که شما با ارسال گل به ایران بتوانید تبریک و یا تاثر خود را ابراز نمایید. ما در این مطلب سه راه چاره را به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند به افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند، یاری کند تا در مناسبت های مختلف در کمترین زمان کار خرید کادو و ارسال آن را انجام دهند.

ارسال هدیه به ایران

در حال حاضر که نمی توانید به ایران رفت و آمد کنید، برای مناسب های گوناگون و سورپرایز کردن عزیزان و دوستانتان می توانید از سورپرایزپلازا یاری بگیرید. این شرکت در حال حاضر شرایطی را مهیا نموده است که می توانید با سر زدن به سایت این مجموعه هدایای متنوعی را ببینید و متناسب با نوع جنسیت و مناسبت و همچنین بودجه ای که در نظر دارید، هدیه را سفارش داده و در بسته بندی بسیار شیک از طرف شما کار ارسال هدیه به ایران انجام گردد و در روز و ساعتی که مدنظر شماست به دست عزیزانتان برسد.

ارسال گل به ایران

شاید مایل باشید از خارج کشور با ارسال گل به ایران در مناسبت های مختلف ارادت و تبریک خود را ابراز نمایید یا آن که هنگام از دست دادن عزیزی بتوانید خودتان را در غم دوستان و آشنایان شریک نموده و با عرض تسلیت غم خود را ابراز نمایید و مرهمی بر درد عزیزانتان باشید. طبیعتا در این نوع مناسبت ها تهیه دسته های زیبای گل می تواند انتخابی مناسب و ایده آل باشد. سورپرایزپلازا می تواند در این امر مهم به شما یاری نماید. این مجموعه در این زمینه به صورت کاملا تخصصی عمل نموده و از هر نقطه خارج از کشور می توانید امکان ارسال گل به ایران را در بسته بندی های شیک و خاص داشته باشید.

ارسال کیک به ایران

یکی از کارهای خاصی که سورپرایزپلازا می تواند از جانب شما انجام دهد، ارسال کیک به ایران است. طبیعتا امکان اینکه شما بتوانید کیک را برای مناسبت های خاص مانند تولد، سالگرد ازدواج و .. به ایران ارسال نمایید مهیا نخواهد بود. بنابراین می توانید از سورپرایزپلازا بخواهید کیکی متناسب با مناسبت خاصی که در نظر دارید آماده نموده و در زمان مشخص شده درب منزل و یا محل کار عزیزانتان ارسال نماید.

با فعالیت سورپرایزپلازا بیشتر آشنا شوید

با رواج روز افزون کسب و کارهای اینترنتی در سال های اخیر، شرکت ها و استارت آپ های مختلفی آغاز به کار نموده اند که توانسته اند جهت خرید کالا و یا دریافت خدمات را برای همشهریان و عموم مردم آسان تر کنند. سورپرایزپلازا یکی از این مجموعه ها به شمار می آید که در مدت فعالیت چند ساله خود در فضای اینترنت توانسته است خدمات بی شماری را با جلب رضایت بالای مشتریان ارائه نماید.

اگر بخواهید به طور کامل با فعالیت سورپرایزپلازا آشنا شوید بهتر است بگوییم این مجموعه از جانب شما کار ارسال هدیه به ایران را بر عهده می گیرد و آن را با کیفیت بالایی انجام می دهد. اما فعالیت های سورپرایزپلازا تنها به ارسال هدیه معطوف نمی گردد، بلکه تمام ایرانی هایی که خارج از ایران زندگی می کنند، می توانند با استفاده از قابلیت ارسال کیک و یا ارسال گل به ایران، خاطره ای زیبا رابرای دوستان و خانواده به وجود آورند.

نکته ای که در خصوص نحوه فعالیت سورپرایزپلازا وجود دارد این است که تمامی محصولاتی که در سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی https://surpriseplaza.com می بینید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با دقت انتخاب شده اند. همچنین سعی شده در انتخاب هیده و ارائه آن ها سن و جنسیت مخاطب شما و همچنین مناسبت های خاص در نظر گرفته گردد. اگر شما دسته بندی های این سایت را ملاحظه کنید خواهید دید که برای مناسبت های گوناگون مانند روز تولد، ازدواج و ولنتاین و شب یلدا و به خصوص اعیاد مذهبی، هدایای متنوعی در این سایت ارائه شده است. نکته مهم در خصوص سایت سورپرایزپلازا این است که دو زبانه بوده و افرادی که تسلط زیادی به زبان فارسی ندارند نیز می توانند از این سایت جهت خرید و ارسال هدیه به ایران استفاده کنند.

ضمن آن که با فراهم کردن درگاه های پرداخت بین المللی افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند، می توانند با استفاده از حساب های بین المللی نظیر پی پال، مسترکارت و ویزا کارت و ..از خدمات ارائه شده استفاده کنند. بی شک شما با یکبار تجربه خرید و استفاده از خدمات ارسال هدیه، کیک و گل سورپرایزپلازا، مشتری دائمی این مجموعه خواهید شد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1794

به "چطور می توانم از خارج ایران برای دوستان و عزیزانم هدیه بفرستم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور می توانم از خارج ایران برای دوستان و عزیزانم هدیه بفرستم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید