پلمب سفره خانه سنتی متخلف در شمال پایتخت

به گزارش دیتاپد، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران عظیم از پلمب سفره خانه سنتی در حوالی خیابان بهشتی اطلاع داد و گفت: با دستور مقام قضائی متصدی این سفره خانه بازداشت و به دادسرا معرفی گشت.

پلمب سفره خانه سنتی متخلف در شمال پایتخت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و شیوع ویروس منحوس کرونا، روز گذشته تیم هایی از مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری ها، هفدهم خرداد ماه از تعدادی سفره خانه های سنتی و قهوه خانه های سطح شهر تهران بازدید صورت گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم بیان داشت: در این طرح نظارتی، مأموران یک واحد سفره خانه در حوالی خیابان بهشتی مشکوک شدند و در بازدید اجرا شده دریافتند، متصدی سفره خانه با بستن درهای ورودی و خروجی صنف خود بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام بعضی رفتارهای هنجارشکن نموده که با اخذ دستور قضائی واحد صنفی مذکور به علت تخلفات صنفی و غیر اخلاقی پلمب شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متصدی این سفره خانه برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی گردید، اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس بوده و از شهروندان تقاضا دارم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعاً به وسیله سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1848

به "پلمب سفره خانه سنتی متخلف در شمال پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب سفره خانه سنتی متخلف در شمال پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید