وزیر ورزش به تماشای کدام فیلم جشنواره فیلم فجر رفت؟

به گزارش دیتاپد، تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با حضور در خانه جشنواره به دیدن فیلم سینمایی بیرو نشست.

وزیر ورزش به تماشای کدام فیلم جشنواره فیلم فجر رفت؟

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در اولین روز اکران های خانه جشنواره در جمع اهالی رسانه و منتقدین حاضر شد و به دیدن فیلم بیرو نشست.

او پس از خاتمه فیلم ضمن تشکر از کارگردان، تهیه کننده، عوامل سازنده فیلم و بنیاد سینمایی فارابی که موجبات ساخت چنین اثری را فراهم کردند، اعلام داشت ساخت این نوع داکیودرام ها در حوزه ورزش می تواند به ترغیب جوانان در حوزه ورزش قهرمانی و تجلیل از چهره های شاخص ورزش قهرمانی کشور کمک کند.

دکتر سجادی با اشاره به نمونه این نوع فیلم ها در جهان گفت: ما نسبت به بسکمک از چهره های قهرمانان ورزشی دچار غفلت می شویم و این نوع فیلم ها می تواند یک نوع یادبود و بزرگداشت تلاش های این قهرمانان برای کشور باشد.

او همچنین از نقش این نوع فیلم ها در ترغیب جوانان به سمت ورزش قهرمانی اشاره کرد.

سجادی با آرزوی بهبود سریع تر بیرانوند قهرمان تیم ملی ایران گفت اگر کسالت نداشت، دیدنی بیرو با حضور خود بیرانوند لذت دوچندانی می توانست داشته باشد.

در این بازدید که با همراهی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی بود، دکتر سجادی بر ساخت این نوع فیلم ها نسبت به چهره های ورزش قهرمانی کشور در حوزه های مخلتف ورزشی تأکید کرد و در حاشیه این بازدید قول داد سال آینده فیلمی مشابه بیرو با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و بنیاد سینمایی فارابی در حوزه ورزش قهرمانی و چهره های قهرمانی ورزش ساخته شود.

فیلم بیرو ساخته مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی مجید برزگر و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2150

به "وزیر ورزش به تماشای کدام فیلم جشنواره فیلم فجر رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش به تماشای کدام فیلم جشنواره فیلم فجر رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید