نکاتی مهم برای سفر به پاتایا

به گزارش دیتاپد، سفر به شهر ساحلی پاتایا (Pattaya) یکی از بهترین سفرها در طول عمر شما خواهد بود. این شهر در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار گرفته و جاذبه‌های فراوانی برانی بازدید و تجربه دارد. 

نکاتی مهم برای سفر به پاتایا

پاتایا آب و هوایی گرم و مرطوبی داشته فصل گرم و خشک از ماه نوامبر تا فوریه، فصل خیلی گرم و مرطوب از ماه مارس تا می و خیلی گرم و بارانی از ژوئن تا اکتبر سه فصل پاتایا هستند. بین ماه‌های نوامبر تا فوریه میزان بارش  در پاتایا کمتر بوده و دما پایین‌ می‌آید و به دنبال آن هم رزرو هتل هم سخت خواهد شد و در فصل‌های گرم، باران می‌بارد و هوا هم شرجی است و البته هتل هم آسان‌تر پیدا خواهید کرد. برای بازدید از جاذبه‌های بی‌نظیر پاتایا با تور تایلند همراه شوید.

بهترین مرکز خرید پاتایا Central Festival با دارا بودن چندین طبقه فروشگاه و سالن بولینگ و سینما است. این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در آسیا و کشور تایلند می‌باشد. اگر برای خرید به مرکز Royal Garden Plaza بروید، بهتر است سری هم به طبقه‌ی سوم آن زده و به بازدید  موزه Ripley 's believe it or not بروید.

برای رفت و آمد در شهر پوکت تاکسی‌های اختصاصی وجود دارد که کرایه‌ آنها توسط کیلومترشمارها تعیین می‌گردد و از طرفی ون‌های عمومی هم وجود دارند که با قیمت های پایین‌تری توی مسیرهای مشخصی مسافر جابه‌جا می‌کنند. ولی یکی از وسایل نقلیه‌ی جالب و پرطرفدار در پاتایا، موتورسیکلت‌های آن می‌باشند، موتورهایی با راننده که از بیست بات به بالا کرایه می‌گیرند و برای فرار از ترافیک و شلوغی مورد استفاده قرارگرفته‌اند.

پاتایا سرزمین هیجان تایلند می باشد و دارای روزهای گرم و آفتابی و شب های بلند و رویایی می باشد. فرودگاه U-tapao در سی‌کیلومتری جنوب شهر تور پاتایا قرار گرفته است ولی چون تعداد پروازهای مسافری و تجاری آن محدود است، بیشتر مسافران پاتایا با اتوبوس یا ماشین های شخصی خود از شهر بانکوک هستند.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 752

به "نکاتی مهم برای سفر به پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی مهم برای سفر به پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید