مقایسه گوشی گوگل پیکسل 4A آیفون SE و سامسونگ گلکسی A51؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

به گزارش دیتاپد، گوگل هفته پیش از دو مدل گوشی پیکسل 4A و یک مدل گوشی پیکسل 5 رونمایی کرد. پیکسل 4A و 4A 5G گوشی های ارزان قیمت و رده پایین گوگل برای سال جاری هستند.

مقایسه گوشی گوگل پیکسل 4A آیفون SE و سامسونگ گلکسی A51؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

گوگل پیکسل 4A، اپل آیفون SE مدل 2020 و سامسونگ گلکسی A51 سه گوشی ارزان قیمت و رده پایین با قیمت هایی نزدیک به هم (400 دلار) هستند. به همین دلیل، این روزها مدام با یکدیگر مقایسه می شوند و به عنوان اسمارت فون های با کیفیت زیر 400 دلار مطرح شدند.

گوگل پیکسل 4A با قیمت 349 دلار از یک دوربین 12 مگاپیکسلی تحسین برانگیز، باتری 3140 میلی آمپرساعتی و جک هدفون برخوردار است و برای مصارف روزانه یک گوشی دوست داشتنی است.

گوشی های گلکسی A51 سامسونگ و آیفون SE اپل فقط 50 دلار از آن گران تر هستند ولی محبوبیت و تعیینات سخت افزاری بهتری دارند.

اپل آیفون SE مدل 2020 از پردازنده رده بالا و قدرتمند بیونیک A13 بهره می برد که روی گوشی های رده بالا و پرچم داری مانند آیفون 11 پرو نشسته است. تراشه مرکزی پیکسل 4A کوالکام اسنپدراگون 730G است که در تست های محک زنی پایین تر از A13 است.

افزون بر این، آیفون SE ضد آب و گرد و غبار است ولی گوشی ارزان قیمت گوگل این ویژگی را ندارد.

کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

گوشی گلکسی A51 هم نسبت به پیکسل 4A باتری عظیم تر و 4 هزار میلی آمپر ساعتی دارد و به دوربین چهارگانه همه کاره ای مجهز شده است تا قیافه یک اسمارت فون رده بالا را داشته باشد. از جمله می توان با دوربین این گوشی عکس های واید بسیار با کیفیتی گرفت.

دوربین گلکسی A51 از دو گوشی آیفون SE و پیکسل 4A بهتر است. صفحه نمایش گوشی گلکسی A51 هم 6.5 اینچی و از نمایشگر دو گوشی دیگر عظیم تر است تا در بازار هواداران بیشتری داشته باشد. نمایشگر آیفون SE از بقیه کوچکتر و 4.7 اینچی است در حالی که نمایشگر پیکسل 4A اندازه ای 5.81 اینچی دارد.

رم پیکسل 4A و گلکسی A51 برابر 6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن ها 128 گیگابایت است با این تفاوت که سامسونگ قابلیت ارتقای این فضا تا 512 گیگابایت را داده است. این دو گوشی به کانکتور USB-C مجهز شدند ولی آیفون SE یک درگاه لایتنینگ دارد.

با نگاهی به تعیینات سخت افزاری این سه گوشی در جدول بالا، به وضوح تعیین است که گلکسی A51 به مراتب از نظر دوربین و باتری و صفحه نمایش شرایط بهتری دارد و آیفون SE از نظر پردازنده و کیفیت ساخت سرتر از پیکسل 4A است.

دو گوشی اندرویدی این جدول با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید 10 روانه بازار شدند و آیفون SE هم به iOS 13 مجهز است.

حالا، انتخاب با شما است که کدام یک را بیشتر می پسندید و خواهان خریدش هستید. به نظر شما کدام یک از این گوشی ها ارزش خرید بیشتری دارد؟

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1317

به "مقایسه گوشی گوگل پیکسل 4A آیفون SE و سامسونگ گلکسی A51؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه گوشی گوگل پیکسل 4A آیفون SE و سامسونگ گلکسی A51؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید