بهترین موبایل های 5G که باید برای خریدشان پول جمع کنیم

به گزارش دیتاپد، آبان سال 1400 به امید خدا شر کرونا کنده شده و اگر قیمت دلار یاری کند، دغدغه مان احتمالا خرید یک موبایل سازگار با شبکه موبایل 5G است. پس انداز کردن را از همین حالا باید شروع کنید چون بیشتر این موبایل ها همین الان بیشتر از هزار دلار ارزش دارند. یعنی به پول ما دست کم باید 30 میلیون تومان برای خرید آنها پول خرید کنید. البته که قرار است کم کم گوشی های دیگری با قیمت منصفانه تر سر و کله شان در بازارهای جهان و ایران آفتابی شوند. این گوشی ها را با عنوان موبایل های 400 دلاری خواهیم شناخت.

بهترین موبایل های 5G که باید برای خریدشان پول جمع کنیم

شماره یک؛ هوآوی P40 Pro

گوشی P40 Pro از صفحه نمایش 6.58 اینچی با رزولوشن 1200p بهره می برد

پرچمدار نو هواوی در ماه مارس 2020 معرفی گشت. استفاده از دوربین چهارگانه اولین نکته درباره این گوشی است؛ سنسور های به کارگرفته شده در دوربین این گوشی نسبت به نسل های قبلی بهبود داشته و هوآوی در این مدل، روی زوم اپتیکال تمرکز بیشتری کرده است که تجربه نوی از عکاسی حرفه ای به ارمغان می آورد. علاوه براین گوشی P40 Pro از صفحه نمایش 6.58 اینچی با رزولوشن 1200p بهره می برد. P40 Pro با باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت بالا، شارژسریع به صورت بی سیم و امکان شارژ بی سیم دیگر دستگاه ها از دیگر ویژگی های مهم این گوشی به شمار میرود.

شماره دو؛ Galaxy Note 10 5G

نسخه 256 گیگابایتی گوشی گلکسی نوت 10 با هشت گیگابایت حافظه موقت عرضه می شود

سامسونگ این نسخه از گلکسی نوت 10 را با دوربین سه گانه در قاب پشتی روانه بازار کرده؛ این سه سنسور با داشتن ویژگی هایی مانند لرزشگیر تصویر و قابلیت فیلمبرداری 4K جزو مهمترین ویژگی های موبایل گرانقیمت سامسونگ خواهند بود. نسخه 256 گیگابایتی گوشی گلکسی نوت 10 با هشت گیگابایت حافظه موقت عرضه می شود. حسگر اثرانگشت زیرصفحه نمایش، حسگر فشارسنج و ژیروسکوپ بخش دیگری از امکانات این گوشی موبایل هستند. باتری این محصول از نوع غیرقابل تعویض و لیتیوم یون با ظرفیت 3500 میلی آمپرساعت است که از فناوری های شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این محصول قادر است دستگاه های دیگر را هم به صورت بی سیم شارژ کند و از این طریق نقش یک پاوربانک را هم ایفا کند.

شماره سه؛ آیفون 12 مینی

آیفون 12 مینی می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق شش متری آب دوام بیاورد

نمایشگر آیفون 12 مینی به پنل Super Retina مجهز شده است. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به طوری که در مقدار 5.4 اینچی، حدود 476 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. آیفون نو می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق شش متری آب دوام بیاورد. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون نو اپل به کار گرفته شده است.

شماره چهار؛ LG Velvet

حسگر اثرانگشت Velvet از نوع اپتیکال است که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته

گوشی Velvet با مقدار 6.8 اینچی عرضه می شود و کاملا با سری های V و G فرق دارد. این گوشی با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. روی قاب پشتی یک دوربین سه گانه با لنز عریض 48 مگاپیکسلی وجود دارد. حسگر اثرانگشت Velvet از نوع اپتیکال است که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. منبع انرژی گوشی Velvet یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 4300 میلی آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع 25 واتی و شارژ سریع بی سیم با توان 9 وات هم پشتیبانی می کند.

شماره پنج؛ ایسوس ROG Phone 3

ایسوس ROG Phone 3 موبایلی از جنس فلز و شیشه است با پردازنده قدرتمند Snapdragon 865

ایسوس موبایلی از جنس فلز و شیشه ساخته است، روی آن پردازنده Snapdragon 865 کار گذاشته اند و با وجود 16 گیگابایت حافظه موقت، 512 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی و دوربین سه گانه تقریبا همه فکر می کنند با موبایل گرانقیمتی روبرو خواهند بود، اما ویژگی شگفت انگیز ایسوس همین است که چنین قابلیت هایی را با قیمتی کمتر عرضه می کند حتی اگر بقیه خیلی به آن ها و برندشان اعتماد نداشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2034

به "بهترین موبایل های 5G که باید برای خریدشان پول جمع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موبایل های 5G که باید برای خریدشان پول جمع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید