مقایسه لکسوس UX با کادیلاک XT4

به گزارش دیتاپد، لکسوس UX و کادیلاک XT4 به هم شبیه هستند، همین شباهت منجر شده تا دوست داران این حرفه به آنالیز قدرت و توانایی هر دو خودرو بپردازند.

مقایسه لکسوس UX با کادیلاک XT4

خبرنگاران - لکسوس دو پیشرانه برای UX ارائه می نماید، اولین پیشرانه 2 لیتری چهار نشان UX 200 است که 169 اسب بخار قدرت و 151 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید.

این مدل فقط به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می گردد و دارای گیربکس CVT است.قدرت این کراس اوور ضعیف است و CVT با دور های بالا و پهپادی که آن گیربکس ها به آن معروف هستند، ارائه می گردد.

UX 250 h قدرت را تا 181 اسب بخار افزایش می دهد، اما مهمتر از آن، به لطف موتور الکتریکی، گشتاور بیشتری را به همراه دارد.

این می تواند تنها با باتری کار کند و از یک موتور الکتریکی در عقب استفاده می نماید تا با سرعت حداکثر 69 کیلومتر در ساعت، محرک تمام چرخ را ارائه دهد.

کادیلاک فقط یک موتور در XT4 دارد که یک موتور 2 لیتری توربو چهار است که 237 اسب بخار قدرت با 258 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید. این یک موتور قوی است که بیشتر در زیر کاپوت این کراس اوور کوچک بی صدا می ماند، موتوری که آن را بسیار سریعتر از انتخاب های UX می نماید. می توان آن را با دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک داشت.

در جاده، XT4 نسبت به لکسوس احساس رانندگی آرام و محکم تری ارائه می نماید. راحتی در اولویت واقع شده است و XT4 در آنجا حرف اول را می زند. علیرغم صفحه نمایش کوچک مدل پایه 7.0 اینچی، لکسوس بالاخره UX Android Auto و Apple CarPlay را برای سال 2020 ارائه کرد که یک ارتقاء به شمار می آید.

همه UX ها بعلاوه دارای سیستم ایمنی لکسوس 2.0 هستند که پیش از برخورد با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، کروز کنترل راداری، ردیابی خطوط و نوربالای اتوماتیک و بعلاوه سنسور های پارک و نظارت بر نقاط کور را اضافه می نماید.

از سوی دیگر، کادیلاک، بسیاری از برترین قطعات ایمنی را در فهرست گزینه ها قرار می دهد. تریم لوکس پایه دارای ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص عابر پیاده و بعلاوه یاری پارک عقب است.

نسخه Premium Luxury هشدار های نقاط کور، هشدار های ترافیک متقابل عقب و دستیار پارک جلو را دارا هستند، اما راهنمایی بین خطوط، نور بالای اتوماتیک و کروز رادار همه در فهرست گزینه ها هستند.

XT4 با امکاناتی مانند آینه دوربین عقب و خود پارک کردن اتوماتیک ارائه می گردد. سیستم 8.0 اینچی XT4 با هر دو ویژگی اتصال به تلفن همراه است و استفاده از رابط شماره گیری کادیلاک بسیار راحت تر از تاچ پد لکسوس است. گفته می گردد، حتی جایگاه های گرم شونده نیز در XT4 اضافی هستند.

لکسوس UX از 32 هزار و 300 دلار آغاز می گردد و می توان برای خرید نسخه F Sport حدود 2 هزار دلار یا برای تریم لوکس 5 هزار و 200 دلار پرداخت. علاوه بر این، تنها گزینه ها چراغ های جلو LED، چرخ گرم کن، نمایشگر هدآپ، شارژ بی سیم و ترمز متقابل در عقب هستند. قیمت UX 250h از 34 هزار و 350 دلار، مدل هیبریدی F Sport از 36 هزار و 350 دلار و تریم هیبریدی لوکس 39 هزار و 550 دلار آغاز می گردد. قیمت کادیلاک XT4 از 34 هزار و 795 دلار در تریم لوکس و 37 هزار و 295 دلار برای مدل چهار چرخ متحرک آغاز می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2143

به "مقایسه لکسوس UX با کادیلاک XT4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه لکسوس UX با کادیلاک XT4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید