معرفی هتل رویال سن مارکو ونیز ، 4 ستاره

به گزارش دیتاپد، هتل رویال سن مارکو ونیز | Royal San Marco Hotel

امروز می خواهیم خدمات یکی از هتل های ایتالیایی در جزیره ونیز را برای شما مورد بحث و آنالیز قرار دهیم که مملو از فضای ایتالیای قدیمی، سنتی و کلاسیک است. هتل رویال سن مارکو ونیز (Royal San Marco Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره ونیزی است که در ساختمانی که به معنای واقعی آرامش را به شما در مدت زمان اقامتتان هدیه می دهد. این هتل دارای امکانات مناسبی برای مسافران خود است که آن را برای کسانی که از سراسر جهان حتی برای یک بار هم که شده انتخاب کرده بودند، محبوب و همیشگی می سازد. در ادامه با ما در خبرنگاران در معرفی این هتل 4 ستاره از زوایای مختلفی همچون؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و همچنین فاصله هتل رویال سن مارکو ونیز را تا دیدنی های این شهر همراه باشید.

معرفی هتل رویال سن مارکو ونیز ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات هتل رویال سن مارکو ونیز

هتل رویال سن مارکو ونیز از جمله هتل هایی است که دارای طراحی جدید با سبک کلاسیک است که در کنار این ساختار، ایتالیایی اشرافی و بورژوآزی را نیز یادآوری می کند. همه چیز در این هتل تحت تاثیر رنگ های سرد و کلاسیکی است که در تزئین آن استفاده شده است. البته این ها هیچ کدام به این معنی نیستند که این هتل محیطی آرامش بخش و صمیمی ندارد بلکه، این هتل بسیار هم از نظر کسانی که تا به حال در آن اقامت داشته اند کامل و فوق العاده بوده است. از بین کسانی که در این هتل اقامت کرده اند؛ زوج ها و خانواده های بسیاری آن را پسندیده اند و در سایت بوکینگ به این هتل امتیاز 9.2 را داده اند و از ارائه خدمات آن بسیار راضی بوده اند و بسیار آن را به دیگران توصیه کرده اند.

خدمات این هتل برای همه سنین و همه سلیقه های مناسب و قابل تایید است. این هتل برای همه مسافران خدمات بسیار ویژه و مناسبی را در نظر گرفته است که زیاد و متناسب نیز هستند که از جمله آن ها می توان به: سالن تلویزیون اختصاصی، روزنامه روز در صبح ها و به زبان های ایتالیایی، سوئدی و انگلیسی، سرویس روزانه خدمات نظافت اتاق ها، دستگاه تصفیه و تنظیم دمای هوا، دوربین های مدار بسته، خدمات خشکشویی و بسته بندی و حمل بار مسافران با در نظر دریافت هزینه ای اضافی می باشد. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در فضای عمومی این هتل ممنوع است و در صورت احتیاج شما، مکان مخصوصی برای آن تعبیه شده است.

در این هتل علاوه بر پارکینگ هتل می توانید از پارکینگ های عمومی که در اطراف هتل شما موجود است نیز استفاده نمایید اما برای استفاده از پارکینگ مخصوص هتل حتما باید آن را رزرو نمایید. توجه داشته باشید که هتل رویال سن مارکو ونیز دارای خدمات پذیرش و رزرویشن 24 ساعته برای مسافران است و در هر زمانی که مسافران به این هتل مراجعه نمایند؛ می توانند کلید اتاقی که رزرو کرده اند را دریافت نمایند و در هتل ساکن شوند.

باید اینگونه بگوییم که شما هیچگاه در این هتل و در هر ساعتی از شبانه روز با میز رزرویشن خالی روبرو نخواهید شد. در زمانی که می خواهید این هتل را به عنوان هتل محل اقامت خود انتخاب نمایید، اگر حیوان خانگی دارید و قصد دارید تا آن را با خود به سفر ببرید باید به این نکته توجه کنید که؛ در این هتل مسافرانی که حیوان خانگی دارند، نمی توانند آن را به همراه داشته باشند. پرسنل این هتل همگی به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی صحبت می نمایند و به این ترتیب مسافران هتل می توانند به راحتی هر چه تمام تر و با این زبان ها با پرسنل هتل در همه بخش ها ارتباط برقرار نمایند.

این نکته را در نظر داشته باشید که در هتل رویال سن مارکو ونیز در تمامی فضاهای عمومی و اتاق های مسافران و مراجعان امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان برای همه وجود دارد. اگر می خواهید تا در این هتل اقامت نمایید، برای پذیرش در این هتل ساعت 14 بعد از ظهر و برای خروج، باید تا ساعت 12 ظهر اقدام نمایید.

اگر شما در زمره گروه هایی هستید که با اهداف تجاری و بیزینسی به شهر ونیز سفر می نمایند دانستن این نکته برای شما می تواند بسیار مهم باشد که؛ در زمان اقامتتان در این هتل، شما و همراهانتان امکانات ویژه ای همچون سالن های کنفرانس اختصاصی بزرگ و کوچک، دستگاه های فکس و کپی، خدمات حمل و نقل مخصوصی را برای شما تدارک دیده است که با هماهنگی با مسئولین هتل می توانید از آن ها استفاده نمایید و از خدمات کامل هتل در این زمینه برخوردار شوید.

امکانات تفریحی هتل رویال سن مارکو ونیز

در هتل رویال سن مارکو ونیز شما می توانید هر چیزی که قرار است تا یک اقامت سنتی از نوع ایتالیایی واقعی را به شما ارائه دهد و در پی آن حس رضایت را در شما پدید آورد را در دست خواهید داشت. این هتل دارای خدمات ویژه برای استفاده از تراس های خصوصی و باغ مخصوصش را به مسافران ارائه می کند. شما به عنوان مسافر این هتل این امکان را دارید که صبحانه خود را در اتاق خود میل نمایید و البته اگر دوست هم دوست داشته باشید می توانید به غرفه صبحانه این هتل بروید و از خدمات سلف سرویس هتل برای وعده صبحانه خود استفاده نمایید. زمان صبحانه در این هتل از ساعت 7 صبح الی 10 قبل از ظهر است. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که در زمینه رعایت برنامه ورزشی خاص و یا برنامه پزشکی، مجموعه ورزشی هتل این امکان را برای مسافرانش به وجود آورده است که مو به مو برای شما همانند دستور پزشک و یا مربی شما پیش بروند.

رستوران های هتل

رستوران رویال (Royal): منوی این رستوران کاملا برای هتلی 4 ستاره و با مراجعانی با ذائقه های مختلف تنظیم شده شده است. البته غذاهای ایتالیایی در منوی این رستوران حرف اول را می زنند. رستوران هتل برای وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده آماده ارائه خدمات است.

امکانات اتاق های هتل

همه اجزای اتاق های هتل رویال سن مارکو ونیز، در عین راحتی و سادگی بسیار مدرن می باشند. اتاق های این هتل بسیار پر امکانات و البته راحت هستند و در همه آن ها، لامپ های شیشه ای ال ای دی قرار داده شده است. حمام های اتاق های هتل همگی بسیار بزرگ و مجهز هستند.

در تزئین همه اتاق های هتل رویال سن مارکو ونیز، راحتی کسانی که در آن اقامت می نمایند اصل اول می باشد که البته به وضوح در چیدمان اتاق هم می توان این اصل را مشاهده کرد. از جمله دیگر امکانات هتل که می توانیم برای شما بیان نماییم عبارتند از: دستگاه تصفیه و تنظیم هوا که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند، تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله تمیز و در کل امکاناتی مناسب دیگر از جمله امکانات اتاق های این هتل می باشند.

اتاق های هتل

  • اتاق های دو نفره: مساحت این اتاق ها 23 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های سوپریور دو نفره: مساحت این اتاق ها 35 متر است و دارای 1 تخت 2نفره بزرگ است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های 3 نفره: مساحت این اتاق ها 24 متر است و دارای 1 تخت 1 نفره بزرگ و 1 تخت بزرگ دو نفره است و ظرفیتش برای 3 نفر مناسب است.
  • اتاق های دلاکس دابل با بالکون: مساحت این اتاق ها 30 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره بزرگ است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های دو نفره برای 1 نفر بزرگسال: مساحت این اتاق ها 19 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره بزرگ است و ظرفیتش برای 1 نفر مناسب است.

فاصله هتل رویال سن مارکو ونیز تا جاذبه های ونیز

  • پل ریالتو: این منطقه، 10 کیلومتر دورتر بوده که 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • ایستگاه قطار ونیز سانتا لوئیس: این مجموعه 1 کیلومتر دورتر بوده که 5 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • سن میکائیل: این موزه 3 کیلومتر دورتر بوده که 7 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • میدان مرکزی ونیز: این تالار تاریخی 3.3 کیلومتر دورتر بوده که 12 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • گراند کانال: این کلیسا 5.3 کیلومتر دورتر بوده که 15 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت هتل رویال سن مارکو ونیز

می توانید موقعیت مکانی هتل رویال سن مارکو ونیز را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Calle dei Fabbri, 848, 30124 Venezia VE, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 629

به "معرفی هتل رویال سن مارکو ونیز ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رویال سن مارکو ونیز ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید