مخابره سیگنال منفی به بیت کوین!

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران : مجازات یک شرکت ارائه دهنده خدمات ارز مجازی در چین به وسیله بانک مرکزی این کشور، باعث کاهش ارزش بیت کوین شده است.

مخابره سیگنال منفی به بیت کوین!

به گزارش اقتصادینوز به نقل از تسنیم از بلومبرگ، بیت کوین در روز سه شنبه و در پی اقدام بانک مرکزی چین در مجازات یک شرکت ارائه دهنده خدمات ارز مجازی دچار نوسان شد.

بزرگترین ارز مجازی جهان با 3.7 درصد افزایش قیمت به 35094 دلار رسیده بود ولی پس از این اقدام بانک مرکزی چین سقوط کرد. بیت کوین در ساعت 7:55 به وقت نیویورک 34194 دلار معامله می شد.

بانک مرکزی چین و شرکت نظارت بر امور اقتصادی در پکن اعلام نموده اند موسسات اقتصادی و پرداخت نباید به طور مستقیم یا غیرمستقیم خدمات ارز مجازی ارائه دهند.

آنتونی ترنچف، موسس شرکت ارز مجازی نکسو در لندن گفت:محدود کردن شرکت های فناوری در چین به طور غیرمستقیم بر ارزهای مجازی تاثیر می گذارد و صنعت ارزهای مجازی را که از کمبود نظارت رنج می برد تحت فشار قرار می دهد. بیت کوین هم در فشار نظارتی چین قرار گرفته است چون تهدیدی برای یوان دیجیتال است.

چین تمرکز خود را بر صنعت ارز مجازی افزایش داده و استخراج، تجارت و ارائه خدمات آن را محدود نموده است. چین بعلاوه به بانک هایی که نقل و انتقال ارز مجازی را تسهیل نمایند هشدار داده است. بسیاری از استخراج نمایندگان ارز مجازی فعالیت خود را متوقف نموده اند و کوشش می نمایند به کشور دیگری نقل مکان نمایند.

با این وجود قیمت بیت کوین هفته هاست در محدوده 30 هزار تا 40 هزار دلار قرار گرفته است. ارزش این ارز مجازی در اواسط آوریل به حدود 65 هزار دلار رسیده بود.

ترنچف گفت:بیت کوین 7 هفته است بین 30 هزار تا 40 هزار دلار معامله می گردد. من انتظار دارم بیت کوین در ادامه امسال هم در همین محدوده باقی بماند و بعد افزایش یابد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1890

به "مخابره سیگنال منفی به بیت کوین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخابره سیگنال منفی به بیت کوین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید