راهنمای سفر به جزایر قناری

به گزارش دیتاپد، جزایر قناری، بهشتی کوچک در کشور اسپانیا است و ترکیبی از دریا، طبیعت زیبا، سواحل شنی زیبا و حس آرامش است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که در جزایر قناری کجا اقامت کنید و چه بخورید؟

راهنمای سفر به جزایر قناری

بهترین هتل های جزایر قناری

بیشتر گردشگرانی که به جزایر قناری سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند که هتل محل اقامت آنها نزدیک به دریا باشد تا بتوانند از امکانات تفریحی و بازی‌های آبی اقیانوس اطلس راحت‌تر استفاده کنند. در بین هتل‌های زیاد این جزیره می‌توانید در هتل کوردیال موگان پلایا، هتل گلوریا پالاس رویال، هتل Gran Hotel Atlantis Bahia Real و هتل آپارتمانی کاستا سال که از پرطرفدارترین‌ها هستند، اقامت کنید. از هتل‌های 5 ستاره می‌توان هتل Bahia del Duque Resort، هتل باغ ویلا سلطنتی Royal Garden Villas و هتل Gran Hotel Atlantis Bahia Real را نام برد، که امکاناتی لوکس و منحصر به فردی را برای شما فراهم می‌کنند. هتل های 4 ستاره، هتل کوردیال موگان پلایا Hotel Cordial Mogan Playa، هتل سلطنتی گلوریا Gloria Palace Royal Hotel & Spa، هتل Hotel Riu Palace Tenerife و هتل Vincci Seleccion La Plantacion del Sur با اینکه یک ستاره کمتر از هتل های لوکس این جزیره دارد اما از نظر امکانات در یک سطح هستند. در این بین اگر به دنبال پرداخت هزینه کم‌تر برای اقامت هستید هتل آپارتمان بوئنوس آیرس Aparthotel Buenos Aires و هتل لابراندا پلایا کلاب LABRANDA Playa Club می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. هاستل ولور بیچ Volver Beach Hostel هم مناسب افرادی است که توقع کمی دارند.

در جزایر قناری چه بخوریم؟

ترکیب غذایی در جزایر قناری، لاتین و آفریقایی است. عمده مواد غذایی که در جزایر قناری می‌توانید میل نمایید ماهی و گیاهان معطر است. یکی از لذیذترین غذاهای این جزیره خوراک ماهی سانکوچو کاناریو با سس موخو می‌باشد که از ماهی نمک سود شده تهیه می‌شود. تاپاس‌ یکی از خوراکی‌‌های مشهور و خوشمزه جزایر قناری می‌باشد که به شما توصیه می‌کنیم در تور جزایر قناری آن را میل نمایید. در بین رستوران‌های متنوع جزایر قناری رستوران واپا تاپا و رستوران الویر ویت تویست دو از بهترین رستوران های این جزیره به حساب می‌آیند. رستوران کاسا آفریقا Casa Africa  و  رستوران El Mirador Benijo هر دو یک تراس رو به دریا دارند و کیفیت غذاهای آنها بالا است. رستوران سولانا Solana Restaurante و رستوران تاسکا ربوتیکا Restaurante Tasca la Rebotica هر دو در محیطی آرام و دنج با غذاهایی خوش طعم ارائه می‌دهند. اگر هم به خوردن پیتزا و پاستا کردین، رستوران پیتزا و پاستا Pizza Y Pasta انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 774

به "راهنمای سفر به جزایر قناری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به جزایر قناری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید