عرضه رایگان نسخه الکترونیکی کتاب های کانون پرورش فکری بچه ها

به گزارش دیتاپد، نسخه الکترونیکی کتاب های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به مدت یک هفته در سایت های اینترنتی عرضه کتاب به صورت رایگان ارایه می گردد.

عرضه رایگان نسخه الکترونیکی کتاب های کانون پرورش فکری بچه ها

جهت دریافت مشاوره خدمات سئو از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، هم زمان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، کانون پرورش فکری در حال اجرای طرحی اینترنتی با عنوان پیک امید مجازی است تا بچه ها و نوجوانان ایرانی بتوانند وقت های خود را صرف مطالعه کتاب، تماشای فیلم و فراگیری ساخت کاردستی و نقاشی و دیگر هنرهای تجسمی نمایند.

ارایه نسخه الکترونیکی کتاب های کانون در سایت طاقچه به نشانی www.taaghche.com چند ماهی است که شروع و با استقبال بچه ها همراه شده است اما کانون در نظر دارد این کتاب ها را به مدت یک هفته و به صورت رایگان ارایه کند.

در این زمینه هم اکنون بیش از 300 عنوان از کتاب ها و 20 عنوان کتاب صوتی کانون در این سایت با تخفیف 100 درصدی قابل دسترسی و مطالعه است.

در همین حال مربیان کانون در سراسر کشور به صورت داوطلبانه و جهادی در قالب همین طرح، اقدام به ضبط فیلم های کوتاه آموزشی در زمینه های هنری و کاردستی و قصه گویی نموده اند و این فیلم های کوتاه را در سایت ها و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی با چهار هشتگ #پیک-امید، #در دل دارم-امید، #کانون-امید و برای- حال- خوب منتشر می نمایند.

همچنین با توجه به اهمیت ایجاد فضای شاد و نشاط بخش در بین خانواده ها، کانون بعضی از فیلم های انیمیشن و شاد خود را نیز در این فضاها در اختیار خانواده ها قرار داده است.

در این زمینه و در قالب طرح پیک امید مجازی، صفحه ای در پرتال رسمی کانون به نشانیwww.omid.kpf.ir راه اندازی شده است.

این فضاها به تدریج کامل و این فعالیت گسترش پیدا خواهد نمود تا ارتباط مربیان کانون با بچه ها و نوجوانان در این روزهایی که بچه ها به دلیل شیوه بیماری کرونا شبانه روز در داخل خانه ها و در کنار خانواده های شان حضور دارند، حفظ گردد.

کانون پرورش فکری نزدیک به سه دهه است در بحران ها و وقایع و حوادث طبیعی در کنار بچه ها و نوجوانان شهرها و روستاهای زلزله زده قرار می گیرد و به امداد فرهنگی به بچه های این مناطق می پردازد.

از دو سال گذشته این طرح با عنوان پیک امید گسترش چشم گیری پیدا کرد و علاوه بر این مناطق به خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار کشور نیز پرداخت.

طرح پیک امید مجازی در ادامه همان طرح و با هدف پرکردن اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان ایرانی هم زمان با شیوع ویروس کرونا در ایران اجرا می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 988

به "عرضه رایگان نسخه الکترونیکی کتاب های کانون پرورش فکری بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه رایگان نسخه الکترونیکی کتاب های کانون پرورش فکری بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید