طرح ارزیابی احداث کارخانه فراوری مس کاتد آذربایجان شرقی تهیه شد

به گزارش دیتاپد، طرح ارزیابی جامع فنی، مالی، اجتماعی و زیست محیطی احداث کارخانه فراوری مس کاتد در مجتمع مس سونگون توسط پژوهشگران دانشگاه تبریز تهیه و به عنوان یکی از طرح های صنعتی معرفی گردید.

طرح ارزیابی احداث کارخانه فراوری مس کاتد آذربایجان شرقی تهیه شد

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طرح ارزیابی جامع فنی، مالی، اجتماعی و زیست محیطی احداث کارخانه فراوری مس کاتد در مجتمع مس سونگون توسط پژوهشگران دانشگاه تبریز تهیه و به عنوان یکی از طرح های صنعتی برگزیده دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور معرفی گردید.

این طرح، موضوع و نیز روش فرآوری مس کاتد را از چهار جنبه فنی، مالی، اجتماعی و زیست محیطی مورد آنالیز قرار داده و درنهایت دو روش مناسب برای احداث کارخانه فراوری مس کاتد با عیار 99/999 درصد پیشنهاد داد که از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح بوده است.

مشخص احداث یا عدم احداث کارخانه فرآوری مس کاتد، مشخص روش مناسب برای فرآوری از دیدگاه فنی، زیستمحیطی، مالی و اجتماعی و برطرف موانع احداث کارخانه که از طرف نهاد های نظارتی و NGO ها ایجادشده بود، به وسیله استدلال های علمی و قانع کردن افکار عمومی از دستاورد های ویژه این طرح برگزیده است.

مشاور عالی پروژه، نظارت اجرای طرح و انطباق آن بر نتایج مطالعات از برنامه های آینده جهت توسعه طرح است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 887

به "طرح ارزیابی احداث کارخانه فراوری مس کاتد آذربایجان شرقی تهیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ارزیابی احداث کارخانه فراوری مس کاتد آذربایجان شرقی تهیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید