تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش دیتاپد، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر یوسف نژاد این تذکرات را در جلسه علنی امروز مجلس به توضیح زیر قرائت کرد:

حسن نوروزی به رئیس جمهور: لزوم اتخاذ تدابیری برای مرتفع ساختن بوی بد در شهرستان بهارستان، به وزیر فرهنگ: چرا شهرستان 800 هزار نفره بهارستان نمایندگی صدا و سیما ندارد؟

قاضی پور و محجوب به وزیر بهداشت، لزوم جلوگیری از تبعیض پرداخت حقوق کارکنان غیر هیات علمی ستادی و اداری دانشگاه های علوم پزشکی

حاجی به وزیر صنعت: در سال های اخیر به خصوص سال جاری واردات تخم های آفتابگردان از چین و کانادا، فروش محصولات کشاورزان ایران را با مشکل روبرو نموده، لزوم بازنگری در تعرفه واردات این محصولات و تفکیک آنها از دانه های روغنی ضروری به نظر می رسد.

پژمانفر به وزیر نیرو: در اثر سیلاب های سال اخیر در کشور دقیقا چه حجمی از آب شیرین وارد کشور شده است؟ کمیته ملی سیلاب که فروردین 98 به دستور رئیس جمهور تشکیل شد چه خروجی برای کشور داشت؟ چرا گزارش اقدامات این کمیته جهت استحضار مردم اعلام نمی گردد؟ به وزیر نیرو و رئیس جمهور جهت آنالیز ابعاد مختلف سیلاب های اسفند 97 و فروردین 98 تعداد 110 سوال را مطرح کردم که رئیس دانشگاه تهران به عنوان رئیس هیات مدیره ویژه گزارش ملی سیلاب مامور به پاسخ آنها خواهند شد؛ چرا در زمان مقرر پاسخ به این سوالات دریافت نشد و نتیجه کار معین نیست؟

سیده فاطمه ذوالقدر و فریده اولاد قباد، سیاوشی، سلحشوری و فاطمه سعیدی به وزیر نیرو، تبدیل شرایط کارکنان پست های فوق توزیع برق و برقراری سختی کار برای آنان

ابطحی به ظریف: اجازه حضور مجدد سفیر انگلیس با کدام اصول، عزت، حکمت و استقلال کشور تطابق دارد؟ به وزیر آموزش و پرورش با توجه به شرایط مالی تدبیری اتخاذ کنید که حقوق معوقه چند ماهه معلمان حق التدریس و خرید خدمتی تا خاتمه سال پرداخت گردد.

خدابخشی به وزیر کشور در حالی که فرآیند واگذاری زمین به طرح های عمرانی و عام المنفعه شهرستان الیگودرز که سرمایه گذاری آنها دولت و یا نهادهای حاکمیتی است به کندی پیش می رود پشت پرده حمایت و اصرار معاون عمرانی استانداری لرستان در واگذاری زمین های منابع طبیعی الیگودرز به بخش خصوصی و اصرار ایشان بر اجرای سایت مدیریت پسماند در الیگودرز علی رغم مخالفت مردم چیست؟

احمد صفری به وزیر آموزش و پرورش: علت حذف ضریب تعجیل در منطقه محروم در طرح رتبه بندی معلمان چیست؟

مازنی به رئیس جمهور: علت تاخیر در ابلاغ آئین نامه های مربوط به 25 فقره از قوانین مصوب از جمله قانون هوای پاک، قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و قانون حمایت از حقوق معلولان چیست؟

امیرحسن خانی به وزیر دادگستری: دلیل عدم معین تکلیف پرونده سانحه هوایی تهران طبس چیست؟ به وزیر آموزش و پرورش، برخورد سلیقه ای و عدم مساعدت آموزش یاران طرح مردم محور برای جذب در آموزش و پرورش به بهانه نقص مدارک جزئی، به وزیر راه: تقویت و پشتیبانی از اداره کل راه آهن شرق کشور که در طبس مستقر است، به وزیر کار: عملکرد ضعیف دولت در پرداخت یاری هزینه معیشت خانوار و عدم گزارش شفاف از اعداد و ارقام درآمدها و هزینه ها و شناسایی افراد واجد شرایط و گزارش عملکرد سه ماهه اول به مجلس شورای اسلامی و جلوگیری از نارضایتی تراشی در این خصوص، به وزیر صنعت: برخورد دوگانه بازرسان آن وزارتخانه حین بازرسی از صنایع و کارگاه های تولیدی

نبی هزار جریبی به رئیس جمهور: کشاورزان گلستان احتیاج شدید به کود شیمیایی دارند. چرا این کود تامین نمی گردد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1035

به "تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید