تور ارمنستان ارزان: صادرات سیب ایران به روسیه به وسیله کریدور ارمنستان

به گزارش دیتاپد، عضو هیات رئیسه اتحادیه صادرنمایندگان میوه و تره بار، خاطر نشان کرد: آذربایجان، برای تجار ایرانی قوانین دست و پاگیری وضع کرد از این رو ترانزیت محصولات از این مرز سخت شد به همین علت صادرنمایندگان ایرانی از مرز ارمنستان محصولات خود را به روسیه صادر می نمایند.

تور ارمنستان ارزان: صادرات سیب ایران به روسیه به وسیله کریدور ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

صدرالدین نیاورانی گفت: ارمنستان به علت همجواری با مرزهای ایران می تواند به یک راستا ترانزیتی مناسب برای محصولات ایرانی تبدیل گردد.

این فعال مالی با اشاره به مسائل پیش آمده برای بعضی رانندگان حمل بار در مرز آذربایجان، توضیح داد: راه تجارت نباید مسدود گردد از این رو اگر راستای برای فعالان مالی مسدود شد آنها برای ادامه فعالیت خود راه دیگری را پیدا می نمایند.

نیاورانی ادامه داد: فعالان مالی از کریدور ارمنستان محصولات کشاورزی را به خاک روسیه صادر می نمایند.

به گفته وی، هر چند سیب درختی در کشور ارمنستان فراوری می گردد اما سیب درختی ایران در این کشور خواستار زیادی دارد و این محصول توانسته بازار مناسبی برای خود تصاحب کند.

نیاورانی با اشاره به همکاری دولت های ارمنستان و ایران برای توسعه تجارت، اضافه نمود: جاده ارمنستان به روسیه در حال بهره برداری است اگر این راستا باز گردد بدون تردید می توان از آن برای توسعه تجارت محصولات ایرانی به خاک روسیه استفاده کرد.

این فعال مالی در خاتمه اضافه نمود: با توجه به شواهد و قراین مسائل ترانزیتی از راستا آذربایجان به زودی حل نخواهد شد از این رو ما ناچاریم که با تمرکز بیشتر بر مرزهای ارمنستان راستا تجارت را متوقف نکنیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1995

به "تور ارمنستان ارزان: صادرات سیب ایران به روسیه به وسیله کریدور ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: صادرات سیب ایران به روسیه به وسیله کریدور ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید