سعید معروف و یارانش بدون شکست در مرحله گروهی لیگ والیبال چین

به گزارش دیتاپد، تیم بایک موتور در آخرین رقابت در مرحله گروهی لیگ والیبال چین به یک پیروزی ساده دست یافت.

سعید معروف و یارانش بدون شکست در مرحله گروهی لیگ والیبال چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، لیگ والیبال چین مرسوم به CVL پس از مدت ها تعطیلی به کار خود ادامه داد که در مهم ترین رقابت ها در دور هفتم تیم بایک موتور پکن به مصاف تیم گوانگ دونگ رفت.

تیم بایک موتور پیروز شد در یک بازی قاطعانه و ساده با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد. سه ست این ملاقات به ترتیب با نتایج 25 بر 16، 26 بر 24 و 25 بر 20 به سود تیم پکنی به خاتمه رسید.

با این نتایج در گروه A این رقابت ها و در مرحله مقدماتی تیم بایک موتور بدون شکست پیروز شد به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند. تیم بایک موتور توانست در گروهش با 17 امتیاز صدر نشین گردد.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای بایک موتور پکن بازی می نماید در دو ست اول استراحت کرد و در ست سوم وارد بازی شد و توانست در این بازی یک امتیاز برای تیمش کسب کند.

یاران سعید معروف در بازی آخر مرحله مقدماتی هم به پیروزی رسیدند تا بدون شکست به مرحله بعدی صعود نمایند. در خاتمه این مرحله، از هر گروه چهار تیم به دور نهایی لیگ چین که از سوم تا ششم فروردین پیگیری خواهد شد صعود کردند.

لیگ چین از 25 اسفند به صورت متمرکز در شهر چین هوانگ دائو (Qinhuangdao) شروع شد. 13 تیم در این رقابت ها حضور داشتند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت کردند. تیم بایک موتور پکن در گروه A این رقابت ها قرار داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1727

به "سعید معروف و یارانش بدون شکست در مرحله گروهی لیگ والیبال چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید معروف و یارانش بدون شکست در مرحله گروهی لیگ والیبال چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید