سامانه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی راه اندازی شد

به گزارش دیتاپد، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی از راه اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاه مذاهب اسلامی برای اولین بار اطلاع داد و گفت: آموزش مجازی از 30 فروردین ماه 99 در این دانشگاه شروع خواهد شد.

سامانه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی راه اندازی شد

به گزارش گروه دانشپاه خبرنگاران، محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان اینکه سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برای اولین بار راه اندازی شده است؛ گفت: با توجه به شرایط خاص ایجاد شده و نبود امکان برگزاری کلاس های دانشگاه به صورت حضوری و لزوم عملیاتی سازی آموزش های غیرحضوری با حمایت و تأکید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دانشگاه تصمیم به بهره برداری از سامانه ای در این ارتباط گرفت.

وی اضافه کرد: راه اندازی این سیستم از چند وقت پیش در دستور کار دانشگاه نهاده شد که پس از جلسات کارشناسی و آنالیز های فراوان در نتیجه این امکان فراهم شد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی تأکید کرد: با شیوع ویروس کرونا و جدی شدن موضوع آموزش مجازی و غیر حضوری، دغدغه اصلی من و معاونین، راه اندازی آموزش مجازی و عدم تعطیلی بحث آموزشی دانشجویان بود که کار به صورت فشرده تر انجام پذیرفت و این سیستم به مرحله بهره برداری رسید و اکنون ظرفیت دارد تا به عنوان بستری برای فراوری محتوا و ارائه خدمات آموزش مجازی به دانشجویان عمل کند.

مختاری درباره ویژگی های این سامانه آموزشی توضیح داد: از ویژگی های این سامانه آموزش مجازی می توان به امنیت بالا، قابلیت برگزاری و پشتیبانی صد ها دوره، امکان بارگذاری و اشتراکی کردن مستندات، ایجاد محتوا و مباحثه های برخط، تعریف نمره میزان مشارکت در کلاس برای دانشجویان، امکان ویدئوکنفرانس زنده برای برگزاری کلاس ها به صورت برخط اشاره نمود.

وی اظهارکرد: وجود تقویم در این سامانه، این امکان را برای دانشجویان فراهم می نماید تا اطلاعات مربوط به دروس مختلف ازجمله زمان مصاحبه ها و سایر رخداد های مرتبط را آنالیز نمایند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: با توجه به تعطیلات اضطراری دانشگاه و در راستای عدم ایجاد وقفه در بحث آموزشی، استادان و دانشجویان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی از امکانات سامانه آموزش مجازی دانشگاه مذاهب اسلامی استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1089

به "سامانه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید