ترم آینده دانشگاه هامجازی شد، دانشگاه ها برحسب آمادگی از 15 شهریور بازگشایی می شوند

به گزارش دیتاپد، معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه به احتمال زیاد ترم تحصیلی آینده مجازی صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: بازگشایی دانشگاه ها به معنی این نیست همه انشگاه ها از این تاریخ فعالیت خود را شروع نمایند بلکه نوعی مجوز شروع فعالیت آموزشی این مراکز است.

ترم آینده دانشگاه هامجازی شد، دانشگاه ها برحسب آمادگی از 15 شهریور بازگشایی می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در افتتاحیه مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه خوارزمی با اشاره به صحبت های رئیس جمهور در مورد بازگشایی دانشگاه ها گفت:بازگشایی دانشگاه ها این به این معنی نیست که همه دانشگاه ها از 15 شهریور مانند ایام قبل کرونا ترم را شروع نمایند، بلکه این یک معیار زمانی است که بر اساس آن دانشگاه ها می توانند فعالیت خود را شروع نمایند بنابراین ممکن است بعضی دانشگاه ها از همین تاریخ بازگشایی شوند و بعضی نیز دیرتر فعالیت خود را شروع نمایند.

وی در ادامه تاکید نمود: در جلساتی که با مسئولان وزارت بهداشت داشته ایم، پیش بینی شده است که پیک کرونا را در پاییز و زمستان خواهیم داشت، از این رو برای آنکه تأثیرگذاری آن را کم کنیم، ترم جدید زودتر شروع می گردد.

دکتر خاکی صدیق اضافه نمود: وزارت بهداشت اول شهریورماه را برای بازگشایی دانشگاه ها و شروع نیمسال تحصیلی پیشنهاد داده بود اما چون بعضی دانشگاه ها آمادگی لازم را نداشتند، تاریخ شروع ترم به 15 شهریورماه موکول شد.

معاون آموزشی وزارت علوم توضیح داد: در نیمسال جدید، آموزش های الکترونیکی استمرار خواهد داشت و فقط در بعضی رشته های تحصیلات تکمیلی ممکن است آموزش حضوری داشته باشیم.

دکتر خاکی صدیق همچنین تاکید نمود: خوابگاه های دانشجویی در ترم تحصیلی آینده نیز به صورت محدود و با نیمی از ظرفیت، بازگشایی خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1271

به "ترم آینده دانشگاه هامجازی شد، دانشگاه ها برحسب آمادگی از 15 شهریور بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم آینده دانشگاه هامجازی شد، دانشگاه ها برحسب آمادگی از 15 شهریور بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید