امتحانات دانشگاه بناب به احتمال زیاد به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش دیتاپد، معاون آموزشی دانشگاه بناب گفت: تعدادی زیادی از دانشجویان ما غیر بومی هستند و به همین خاطر گزینه ما برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی است.

امتحانات دانشگاه بناب به احتمال زیاد به صورت مجازی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مشاوره تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سجاد هاشمی مطلق، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بناب در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به زمان برگزاری امتحانات سرانجام ترم گفت: هنوز زمان امتحانات دانشگاه معین نشده است و این بستگی به ستاد ملی کرونا و دستورعمل وزارت علوم دارد البته ما پیشنهاد های برای روش برگزاری امتحانات داریم.

هاشمی در ادامه بیان کرد: تعدادی زیادی از دانشجویان ما غیر بومی هستند و به همین خاطر گزینه ما برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی است و البته بحث اینکه امتحانات به صورت حضوری برگزار گردد در حال آنالیز است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بناب توضیح داد: با شیوع ویروس کرونا دانشگاه های در اسفند ماه تعطیل شد و ما مجبور شدیم برای جبران کلاس های که تشکیل نشده بود از 9 فروردین کلاس های جبرانی به صورت آفلاین برگزار کنیم و همچنین از 16 فروردین کلاس های آموزشی دانشگاه آغاز شد و تا به امروز تقریبا صورت مرتب برگزار شده است و اگر برگزاری کلاس ها به همین روال ادامه پیدا کند امتحانات ما هم به موقع برگزار خواهد شد و اگر مسئله ای در آموزش مجازی نداشته باشیم کلاس های مجازی تا خرداد ماه به اتمام میرسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1125

به "امتحانات دانشگاه بناب به احتمال زیاد به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشگاه بناب به احتمال زیاد به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید